EK1: wyjaśnia podstawowe zadania oraz określa rolę religii i etyki w relacjach międzynarodowych
Na ocenę 2 (ndst.) - nie potrafi wyjaśnić żadnych zadań ani wskazać roli religii i etyki w relacjach międzynarodowych
Na ocenę 3 (dst.) - wyjaśnia podstawowe zadania oraz określa rolę religii i etyki w relacjach międzynarodowych w stopniu dostatecznym
Na ocenę 4 (db.) - umie wyjaśnić podstawowe zadania oraz określić rolę religii i etyki w relacjach międzynarodowych na poziomie dobrym
Na ocenę 5 (bdb.) - umie wyjaśnić podstawowe zadania oraz określić rolę religii i etyki w relacjach międzynarodowych w stopniu bardzo dobrym
EK2: wskazuje podmioty religijne oraz wyjaśnia działania przez nie podejmowane w stosunkach międzynarodowych
Na ocenę 2 (ndst.) - nie potrafi wskazać żadnych podmiotów religijnych ani wyjaśnić działań przez nie podejmowane w stosunkach międzynarodowych
Na ocenę 3 (dst.) - potrafi wskazać główne podmioty religijne oraz wyjaśnić działania przez nie podejmowane w stosunkach międzynarodowych
Na ocenę 4 (db.) - potrafi wskazać podmioty religijne oraz wyjaśnić działania przez nie podejmowane w stosunkach międzynarodowych na poziomie dobrym
Na ocenę 5 (bdb.) - potrafi wskazać podmioty religijne oraz wyjaśnić działania przez nie podejmowane w stosunkach międzynarodowych na poziomie bardzo dobrym
EK3: wie jakie znaczenie w stosunkach międzynarodowych odgrywa Stolica Apostolska
Na ocenę 2 (ndst.) - nie wie jakie znaczenie w stosunkach międzynarodowych odgrywa Stolica Apostolska
Na ocenę 3 (dst.) - zna wyłącznie podstawowe zadania i działania podejmowane przez Stolicę Apostolską w stosunkach międzynarodowych
Na ocenę 4 (db.) - zna na poziomie dobrym znaczenie w stosunkach międzynarodowych Stolicy Apostolskiej
Na ocenę 5 (bdb.) - wie i potrafi wyjaśnić jakie znaczenie w stosunkach międzynarodowych odgrywa Stolica Apostolska
EK4: rozumie rolę czynnika religijnego i etycznego w praktyce Unii Europejskiej
Na ocenę 2 (ndst.) - nie rozumie czynnika religijnego i etycznego w praktyce Unii Europejskiej
Na ocenę 3 (dst.) - rozumie rolę czynnika religijnego i etycznego w praktyce Unii Europejskiej na poziomie dostatecznym
Na ocenę 4 (db.) - rozumie rolę czynnika religijnego i etycznego w praktyce Unii Europejskiej na poziomie dobrym
Na ocenę 5 (bdb.) - rozumie rolę czynnika religijnego i etycznego w praktyce Unii Europejskiej na poziomie bardzo dobrym
EK5: opisuje powiązania czynnika religijnego i etycznego w polityce wewnętrznej i zagranicznej wybranych państw
Na ocenę 2 (ndst.) - nie potrafi opisać powiązania czynnika religijnego i etycznego w polityce wewnętrznej i zagranicznej żadnego z przykładowych państw
Na ocenę 3 (dst.) - potrafi opisać powiązanie czynnika religijnego i etycznego w polityce wewnętrznej i zagranicznej wybranego państwa na poziomie dostatecznym
Na ocenę 4 (db.) - potrafi opisać powiązanie czynnika religijnego i etycznego w polityce wewnętrznej i zagranicznej wybranych państw na poziomie dobrym
Na ocenę 5 (bdb.) - potrafi opisać powiązanie czynnika religijnego i etycznego w polityce wewnętrznej i zagranicznej wybranych państw na poziomie bardzo dobrym
|