Metody oceniania : dwa kolokwia pisemne
94-100% - 5
93-88% - 4,5
87-80% - 4
79-70% - 3,5
69-60% - 3
mniej niż 59,9% - 2
Kryteria oceniania w zakresie wiedzy
Student w zakresie wiedzy:
- na ocenę 2 (ndst.): nie rozumie zaawansowanej problematyki fizyki środowiska; nie posiada szczegółowej wiedzy na
tematy omawiane podczas zajęć; nie rozumie wzajemnego powiązania zagadnień fizycznych z innym gałęziami antropologii wiedzy
- na ocenę 3 (dst.): w podstawowym stopniu rozumie zaawansowaną problematykę fizyczna i posiada szczegółową wiedzę na temat omawiane podczas zajęć
- na ocenę 4 (db.): na odpowiednim poziomie rozumie zaawansowaną problematykę fizyczną i posiada szczegółową wiedzę na temat omawiane podczas zajęć
- na ocenę 5 (bdb.): doskonale rozumie zaawansowaną problematykę fizyczną i posiada szczegółową wiedzę na temat omawiane podczas zajęć
Metody i kryteria oceniania w zakresie umiejętności
Student w zakresie umiejętności:
- na ocenę 2 (ndst.) - nie potrafi wykorzystać źródeł wiedzy, w tym źródeł
elektronicznych do dogłębnej analizy tematyki;nie potrafi samodzielnie się uczyć
- na ocenę 3 (dst.) - na dostatecznym poziomie potrafi wykorzystać źródła wiedzy, w tym źródła elektroniczne do dogłębnej analizy tematyki; posiada umiejętność samodzielnego uczenia się
- na ocenę 4 (db.) - na odpowiednim poziomie potrafi wykorzystać źródła wiedzy, w tym źródła elektroniczne do dogłębnej analizy tematyki; posiada umiejętność samodzielnego uczenia się
- na ocenę 5 (bdb.) - doskonale potrafi wykorzystać źródła wiedzy, w tym źródła elektroniczne do dogłębnej analizy tematyki ; posiada umiejętność samodzielnego uczenia się
Metody i kryteria oceniania w zakresie kompetencji społecznych
Student w zakresie w zakresie kompetencji społecznych:
- na ocenę 2 (ndst.) - nie posiada otwartości na problematykę naukową i nie potrafi zweryfikować odbierane treści
- na ocenę 3 (dst.) - na dostatecznym poziomie zachowuje otwartość na problematykę badawczą i potrafi zweryfikować odbierane treści
- na ocenę 4 (db.) - na odpowiednim poziomie zachowuje otwartość na problematykę badawczą i potrafi zweryfikować odbierane treści
- na ocenę 5 (bdb.) - na wysokim poziomie zachowuje otwartość na problematykę badawczą i potrafi zweryfikować odbierane treści
|