Metody i kryteria oceniania: |
Metody oceniania:
Ocena uczelnianego opiekuna praktyk na podstawie opinii osoby nadzorującej praktykanta w instytucji przyjmującej.
Kryteria oceniania:
Na ocenę 2 (nds): praktykant nie potrafi stosować podstawowych technik i narzędzi badawczych biologii, przeprowadzać obserwacji oraz wykonać w terenie lub laboratorium pomiary fizyczne, biologiczne i chemiczne; praktykant nie potrafi planować i organizować pracy indywidualnej oraz pracować w grupie, przyjmując w niej zarówno rolę lidera jak i członka grupy, nie potrafi wykonać zadania powierzonego przez opiekuna praktyk; praktykant nie jest gotów do rozpoznania problemów zawodowych i odnalezienia ich rozwiązań.
Na ocenę 3 (dst): praktykant w stopniu dostatecznym potrafi stosować podstawowe techniki i narzędzia badawcze biologii, przeprowadzać obserwacje oraz wykonać w terenie lub laboratorium pomiary fizyczne, biologiczne i chemiczne; praktykant w stopniu dostatecznym potrafi planować i organizować pracę indywidualną oraz pracować w grupie, przyjmując w niej zarówno rolę lidera jak i członka grupy, w stopniu dostatecznym potrafi wykonać zadania powierzone przez opiekuna praktyk; praktykant w stopniu dostatecznym jest gotów do rozpoznania problemów zawodowych i odnalezienia ich rozwiązań.
Na ocenę 4 (db): praktykant w stopniu dobrym potrafi stosować podstawowe techniki i narzędzia badawcze biologii, przeprowadzać obserwacje oraz wykonać w terenie lub laboratorium pomiary fizyczne, biologiczne i chemiczne; praktykant w stopniu dobrym potrafi planować i organizować pracę indywidualną oraz pracować w grupie, przyjmując w niej zarówno rolę lidera jak i członka grupy, w stopniu dobrym potrafi wykonać zadania powierzone przez opiekuna praktyk; praktykant w stopniu dobrym jest gotów do rozpoznania problemów zawodowych i odnalezienia ich rozwiązań.
Na ocenę 5 (bdb): praktykant w stopniu bardzo dobrym potrafi stosować podstawowe techniki i narzędzia badawcze biologii, przeprowadzać obserwacje oraz wykonać w terenie lub laboratorium pomiary fizyczne, biologiczne i chemiczne; praktykant w stopniu bardzo dobrym potrafi planować i organizować pracę indywidualną oraz pracować w grupie, przyjmując w niej zarówno rolę lidera jak i członka grupy, w stopniu bardzo dobrym potrafi wykonać zadania powierzone przez opiekuna praktyk; praktykant w stopniu bardzo dobrym jest gotów do rozpoznania problemów zawodowych i odnalezienia ich rozwiązań.
|