Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie - Centralny System UwierzytelnianiaNie jesteś zalogowany | zaloguj się
katalog przedmiotów - pomoc

Personalizacja procesu kształcenia z elementami tutoringu WM-MA-N-S2-P
Konwersatorium (KON) Semestr zimowy 2020/21

Informacje o zajęciach (wspólne dla wszystkich grup)

Liczba godzin: 10
Limit miejsc: (brak limitu)
Literatura:

Bałachowicz J., Nowoczesny wychowawca Tutor Mentor Coach, Wyższa Szkoła Pedagogiczna im.Janusza Korczaka w Warszawie, 2013.

Metody i kryteria oceniania:

Przygotowanie scenariusza wsparcia i prowadzenia ucznia jako tutor.

bdb - wykonanie bardzo dobrze pracy

db+ - wykonanie pracy z niewielkimi usterkami

db - wykonanie pracy poprawnie

dst+ -wykonanie pracy z usterkami

dst - wykonana praca wymaga sporych poprawek

Zakres tematów:

1. Definicja tutoringu. Geneza.

2. Co osiągamy poprzez tutoring?

3. Motywacja.

4. Etapy tutoringu.

5. Zasady i cel tutoringu.

6. Odmiany tutoringu.

7. Tutor. Tutorial.

Grupy zajęciowe

zobacz na planie zajęć

Grupa Termin(y) Prowadzący Miejsca Akcje
1 każdy czwartek, 16:45 - 18:15, sala e-learning
Joanna Kandzia 6/7 szczegóły
Wszystkie zajęcia odbywają się w budynku:
e-learning
Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie.