1. Obecność na zajęciach jest warunkiem dopuszczenia do egzaminu ustnego, którego termin zostanie podany po zakończonym semestrze nauki.
2. Na dwa tygodnie przed egzaminem podany zostanie jego termin z możliwością dokonywania zapisów.
Warunki dla osiągnięcia określonej oceny:
na ocenę 2 (ndst.):
EK 1: student nie zna zmian terytorialno-administracyjnych zachodzących w Państwie Polskim do końca XVIII w.
EK 2: student nie zna terytorialnej organizacji metropolitarnej i diecezjalnej Kościoła Polskiego do końca XVIII w.
EK 3: student nie zna instytucji oraz urzędów administracji Państwa i Kościoła działających na ziemiach polskich do końca XVIII w.
EK 4: student nie umie wyjaśnić i ocenić najważniejszych zmian w strukturze administracyjnej Państwa i Kościoła zachodzące do końca XVIII w
EK 5: student nie zna najważniejszych dokumentów dotyczących struktury administracyjnej na ziemiach polskich do końca XVIII w.
EK 6: student nie ma świadomość odpowiedzialności za zachowanie dziedzictwa aktowego.
na ocenę 3 (dst.):
EK 1: student zna w stopniu podstawowym zmiany terytorialno-administracyjne zachodzące w Państwie Polskim do końca XVIII w.
EK 2: student zna w stopniu podstawowym terytorialną organizację metropolitarną i diecezjalną Kościoła Polskiego do końca XVIII w.
EK 3: student zna w stopniu podstawowym instytucje oraz urzędy administracji Państwowej i Kościelnej działające na ziemiach polskich do końca XVIII w.
EK 4: student umie w stopniu podstawowym wyjaśnić i ocenić najważniejsze zmiany w strukturze administracyjnej Państwa i Kościoła zachodzące do końca XVIII w.
EK 5: student zna w stopniu podstawowym najważniejsze dokumenty dotyczące struktury administracyjnej na ziemiach polskich do końca XVIII w.
EK 6: student ma w stopniu podstawowym świadomość odpowiedzialności za zachowanie dziedzictwa aktowego.
na ocenę 4 (db.):
EK 1: student zna w stopniu dobrym zmiany terytorialno-administracyjne zachodzące w Państwie Polskim do końca XVIII w.
EK 2: student zna w stopniu dobrym terytorialną organizację metropolitarną i diecezjalną Kościoła Polskiego do końca XVIII w.
EK 3: student zna w stopniu dobrym instytucje oraz urzędy administracji Państwowej i Kościelnej działające na ziemiach polskich do końca XVIII w.
EK 4: student umie w stopniu dobrym wyjaśnić i ocenić najważniejsze zmiany w strukturze administracyjnej Państwa i Kościoła zachodzące do końca XVIII w.
EK 5: student zna w stopniu dobrym najważniejsze dokumenty dotyczące struktury administracyjnej na ziemiach polskich do końca XVIII w.
EK 6: student ma w stopniu dobrym świadomość odpowiedzialności za zachowanie dziedzictwa aktowego.
na ocenę 5 (bdb.):
EK 1: student zna w stopniu bardzo dobrym zmiany terytorialno-administracyjne zachodzące w Państwie Polskim do końca XVIII w.
EK 2: student zna w stopniu bardzo dobrym terytorialną organizację metropolitarną i diecezjalną Kościoła Polskiego do końca XVIII w.
EK 3: student zna w stopniu bardzo dobrym instytucje oraz urzędy administracji Państwowej i Kościelnej działające na ziemiach polskich do końca XVIII w.
EK 4: student umie w stopniu bardzo dobrym wyjaśnić i ocenić najważniejsze zmiany w strukturze administracyjnej Państwa i Kościoła zachodzące do końca XVIII w.
EK 5: student zna w stopniu bardzo dobrym najważniejsze dokumenty dotyczące struktury administracyjnej na ziemiach polskich do końca XVIII w.
EK 6: student ma w stopniu bardzo dobrym świadomość odpowiedzialności za zachowanie dziedzictwa aktowego.
|