EK1: charakteryzuje metodologię prowadzenia e-badań
Na ocenę 2 (ndst.) - nie potrafi scharakteryzować metodologii prowadzenia e-badań
Na ocenę 3, 3,5 (dst., dst.+) –charakteryzuje podstawowe pojęcia z zakresu metodologii prowadzenia e-badań
Na ocenę 4, 4,5 (db., db.+) - umie scharakteryzować metodologię prowadzenia e-badań w stopniu dobrym
Na ocenę 5 (bdb.) - umie scharakteryzować metodologię prowadzenia e-badań w stopniu bardzo dobrym, podaje odpowiednie przykłady
EK2: zna i wyjaśnia podstawowe pojęcia z zakresu metodologii prowadzenia e-badań
Na ocenę 2 (ndst.) - nie zna żadnych pojęć z zakresu metodologii prowadzenia e-badań
Na ocenę 3, 3,5 (dst., dst.+) - wyjaśnia podstawowe pojęcia z zakresu metodologii prowadzenia e-badań
Na ocenę 4, 4,5 (db., db.+) - umie wyjaśnić podstawowe pojęcia z zakresu metodologii prowadzenia e-badań na poziomie dobrym
Na ocenę 5 (bdb.) - umie wyjaśnić podstawowe pojęcia z zakresu metodologii prowadzenia e-badań na poziomie bardzo dobrym
EK3: potrafi wykorzystać narzędzia służące do przeprowadzenia e-badań. Na ocenę 2 (ndst.) - nie zna żadnych narzędzi bibliometrycznych
Na ocenę 2 (ndst) – nie potrafi wykorzystać narzędzi służących do przeprowadzenia e-badań.
Na ocenę 3, 3,5 (dst., dst.+) - potrafi wykorzystać podstawowe narzędzia służące do przeprowadzenia e-badań.
Na ocenę 4, 4,5 (db., db.+) - potrafi wykorzystać narzędzia służące do przeprowadzenia e-badań. Na poziomie dobrym
Na ocenę 5 (bdb.) - potrafi wykorzystać narzędzia służące do przeprowadzenia e-badań na poziomie bardzo dobrym
EK4: wie jakie znaczenie w badaniach naukowych odgrywają e-badania i prawidłowa metodologia ich przeprowadzenia.
Na ocenę 2 (ndst.) - nie wie jakie znaczenie w badaniach naukowych odgrywają e-badania i prawidłowa metodologia ich przeprowadzenia.
Na ocenę 3, 3,5 (dst., dst.+) - wie jakie podstawowe znaczenie w badaniach naukowych odgrywają e-badania i prawidłowa metodologia ich przeprowadzenia, potrafi przy pomocy grupy dokonać ogólnej oceny wprowadzanych w nich zmian
Na ocenę 4, 4,5 (db., db.+) - wie jakie znaczenie w badaniach naukowych odgrywają e-badania i prawidłowa metodologia ich przeprowadzenia, potrafi dokonać oceny wprowadzanych w nich zmian przy pomocy grupy
Na ocenę 5 (bdb.) - wie jakie znaczenie w badaniach naukowych odgrywają e-badania i prawidłowa metodologia ich przeprowadzenia, potrafi samodzielnie dokonać oceny wprowadzanych w nich zmian na poziomie bardzo dobrym
EK5: potrafi samodzielnie dokonać oceny dostępnych rozwiązań i ich skuteczności podczas prowadzenia e-badań, również w języku obcym
Na ocenę 2 (ndst) – nie potrafi samodzielnie dokonać oceny dostępnych rozwiązań i ich skuteczności podczas prowadzenia e-badań, również w języku obcym
Na ocenę 3, 3,5 (dst., dst.+) - potrafi samodzielnie dokonać oceny dostępnych rozwiązań i ich skuteczności podczas prowadzenia e-badań, również w języku obcym na poziomie podstawowym
Na ocenę 4, 4,5 (db., db.+) - potrafi samodzielnie dokonać oceny dostępnych rozwiązań i ich skuteczności podczas prowadzenia e-badań, również w języku obcym na poziomie dobrym
Na ocenę 5 (bdb.) - potrafi samodzielnie dokonać oceny dostępnych rozwiązań i ich skuteczności podczas prowadzenia e-badań, również w języku obcym na poziomie bardzo dobrym
|