EK nr 1 określany jako „ma usystematyzowaną i specjalistyczną wiedzę na temat misji franciszkańskich w średniowiecznych o charakterze interdyscyplinarnym”
Na ocenę:
Ndst (2): nie ma usystematyzowanej i specjalistycznej wiedzy na temat misji franciszkańskich w średniowiecznych o charakterze interdyscyplinarnym
Dst (3): ma pewne elementy usystematyzowanej i specjalistycznej wiedzy na temat misji franciszkańskich w średniowiecznych o charakterze interdyscyplinarnym
Db (4): ma w większości usystematyzowaną i specjalistyczną wiedzę na temat misji franciszkańskich w średniowiecznych o charakterze interdyscyplinarnym
Bdb (5): ma pełną usystematyzowaną i specjalistyczną wiedzę na temat misji franciszkańskich w średniowiecznych o charakterze interdyscyplinarnym
EK nr 2 określany jako „ma wiedzę o źródłach, uwarunkowaniach, istocie i pewnej ewolucji franciszkańskiej koncepcji misji w średniowieczu”
Ndst (2): nie ma wiedzy o źródłach, uwarunkowaniach, istocie i pewnej ewolucji franciszkańskiej koncepcji misji w średniowieczu
Dst (3): ma połowiczną wiedzę o źródłach, uwarunkowaniach, istocie i pewnej ewolucji franciszkańskiej koncepcji misji w średniowieczu
Db (4): ma w większości wiedzę o źródłach, uwarunkowaniach, istocie i pewnej ewolucji franciszkańskiej koncepcji misji w średniowieczu
Bdb (5): ma pełną wiedzę o źródłach, uwarunkowaniach, istocie i pewnej ewolucji franciszkańskiej koncepcji misji w średniowieczu
EK nr 3 określany jako „potrafi samodzielnie analizować i porządkować dane z wykorzystaniem średniowiecznych źródeł, i formułować własne sądy w oparciu o m. in. wiedzę teologiczną”
Na ocenę:
Ndst (2): nie potrafi samodzielnie analizować i porządkować dane z wykorzystaniem średniowiecznych źródeł, i formułować własne sądy w oparciu o m. in. wiedzę teologiczną
Dst (3): potrafi w jakiejś części samodzielnie analizować i porządkować dane z wykorzystaniem średniowiecznych źródeł, i formułować własne sądy w oparciu o m. in. wiedzę teologiczną
Db (4): potrafi w większości samodzielnie analizować i porządkować dane z wykorzystaniem średniowiecznych źródeł, i formułować własne sądy w oparciu o m. in. wiedzę teologiczną
Bdb (5): całkowicie potrafi samodzielnie analizować i porządkować dane z wykorzystaniem średniowiecznych źródeł, i formułować własne sądy w oparciu o m. in. wiedzę teologiczną
EK nr 4 określany jako „uświadamia złożony charakter franciszkańskiej koncepcji misji w średniowieczu i potrzebę interdyscyplinarnego podejścia do zagadnienia”
Na ocenę:
Ndst (2): nie uświadamia złożonego charakteru franciszkańskiej koncepcji misji w średniowieczu i potrzeby interdyscyplinarnego podejścia do zagadnienia
Dst (3): uświadamia w jakiejś części złożony charakter franciszkańskiej koncepcji misji w średniowieczu i potrzebę interdyscyplinarnego podejścia do zagadnienia
Db (4): w większości uświadamia złożony charakter franciszkańskiej koncepcji misji w średniowieczu i potrzebę interdyscyplinarnego podejścia do zagadnienia
Bdb (5): uświadamia w sposób pełny charakter złożony franciszkańskiej koncepcji misji w średniowieczu i potrzebę interdyscyplinarnego podejścia do zagadnienia
Metoda weryfikacji efektów kształcenia: egzamin.
Warunkiem zaliczenia przedmiotu jest osiągnięcie wszystkich założonych efektów kształcenia.
O ocenie pozytywnej z przedmiotu decyduje liczba uzyskanych punktów z:
- egzamin: dst - dst plus - 50-60%, db - db plus - 60-85%, bdb - 85-100%;
- obecności na zajęciach: dst - od 60%; db - 60-95%, bdb - 95-100%.
|