Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Design w kulturze - promocja i percepcja WH-KU-M-II-1-DesKult
Konwersatorium (KON) Semestr letni 2020/21

Informacje o zajęciach (wspólne dla wszystkich grup)

Liczba godzin: 30
Limit miejsc: (brak limitu)
Zaliczenie: Zaliczenie na ocenę
Metody i kryteria oceniania:

COVID-19 AKTUALIZACJA

Zaliczenie na podstawie pisemnej pracy w formie prezentacji Power Point na platformie Moodle oraz aktywności podczas zajęć zdalnych.

METODY OCENIANIA

Aktywność na zajęciach

Obecność na zajęciach (3 nieobecności)

Zaliczenie ustne

KRYTERIA OCENIANIA

na ocenę BDB - student zna świetnie zagadnienia dotyczące promocji designu, ma uporządkowaną wiedzę; zna i rozumie mechanizmy i strategie marketingowe oraz pojawianie się wzornictwa w sferze szeroko pojętej kultury.

na ocenę DB - student zna dobrze zagadnienia dotyczące promocji designu, ma nieuporządkowaną wiedzę; zna i w większości rozumie mechanizmy i strategie marketingowe oraz pojawianie się wzornictwa w sferze szeroko pojętej kultury..

na ocenę DST - student podstawową wiedzę dotyczącą zagadnień z zakresu promocji designu, ma nieuporządkowaną wiedzę; pobieżnie zna i częściowo rozumie mechanizmy i strategie marketingowe oraz pojawianie się wzornictwa w sferze szeroko pojętej kultury..

na ocenę NDST - student nie posiada podstawowej wiedzy z zakresu promocji designu, brakuje mu podstaw by określić mechanizmy i strategie marketingowe oraz pojawianie się wzornictwa w sferze szeroko pojętej kultury.

Zakres tematów:

1-2. Design w kulturze - globalne spojrzenie.

3-4. Historia reklamy i rola reklamy.

5-6. Strategie marketingowe i brandingowe designu z różnych kręgów kulturowych.

7-8. Design w kinie. Podprogowa wiadomość przekazywana przez wzornictwo.

9-10. Design jako nośnik treści kulturowych.

11. Identyfikacja wizualna designu.

12-13. Design w social mediach. Analiza strategii najważniejszych marek i ich kanałów w mediach społecznościowych.

14-15. Design jako sposób promocji miejsc użyteczności publicznej.

Metody dydaktyczne:

Prezentacje + media

Wykład konwersatoryjny

Debata

Design thinkng

Grupy zajęciowe

zobacz na planie zajęć

Grupa Termin(y) Prowadzący Miejsca Liczba osób w grupie / limit miejsc Akcje
1 każdy czwartek, 11:30 - 13:00, sala e-learning
Anna Wiśnicka 24/40 szczegóły
Wszystkie zajęcia odbywają się w budynku:
e-learning
Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie.
ul. Dewajtis 5,
01-815 Warszawa
tel: +48 22 561 88 00 https://uksw.edu.pl
kontakt deklaracja dostępności USOSweb 7.0.2.0-1 (2024-03-12)