Kryteria oceniania:
Do zaliczenia wymagane jest:
1. obecność i aktywny udział w zajęciach - dopuszczalne są 2 nieusprawiedliwione nieobecności;
2. zaliczenie pisemne treści programowych - kolokwium pisemne w formie testu (MS TEAMS).
Zaliczenie przedmiotu na ocenę.
Ocena 2 (ndst)
Wiedza:
Student nie ma uporządkowanej wiedzy prawnej o pracy w instytucjach edukacyjnych, wychowawczych, opiekuńczych, kulturalnych, pomocowych, w tym szczególnie o bezpieczeństwie i higienie pracy
Umiejętności:
Student nie potrafi nawiązać i utrzymać współpracy z różnymi podmiotami działalności edukacyjno-wychowawczej, kulturalnej, społecznej, religijnej na rzecz małżeństwa i rodziny; nie angażuje się w różne formy działalności ewangelizacyjnej, pastoralnej i charytatywnej Kościoła katolickiego
Kompetencje społeczne:
Student nie docenia znaczenia nauk o rodzinie dla tworzenia i rozwoju funkcjonalnej rodziny, nie ma pozytywnego nastawienia do ustawicznego nabywania wiedzy z zakresu nauk o rodzinie i budowania warsztatu pracy specjalisty ds. małżeństwa i rodziny
Ocena 3 (dst)
Wiedza:
Student nie ma w pełni uporządkowanej wiedzy prawnej o pracy w instytucjach edukacyjnych, wychowawczych, opiekuńczych, kulturalnych, pomocowych, w tym szczególnie o bezpieczeństwie i higienie pracy
Umiejętności:
Student nie potrafi w pełni nawiązać i utrzymać współpracy z różnymi podmiotami działalności edukacyjno-wychowawczej, kulturalnej, społecznej, religijnej na rzecz małżeństwa i rodziny; nie angażuje się w pełnym zakresie w różne formy działalności ewangelizacyjnej, pastoralnej i charytatywnej Kościoła katolickiego
Kompetencje społeczne:
Student nie docenia w pełni znaczenia nauk o rodzinie dla tworzenia i rozwoju funkcjonalnej rodziny, nie ma w pełni pozytywnego nastawienia do ustawicznego nabywania wiedzy z zakresu nauk o rodzinie i budowania warsztatu pracy specjalisty ds. małżeństwa i rodziny
Ocena 4 (db)
Wiedza:
Student ma uporządkowaną wiedzę prawną o pracy w instytucjach edukacyjnych, wychowawczych, opiekuńczych, kulturalnych, pomocowych, w tym szczególnie o bezpieczeństwie i higienie pracy
Umiejętności:
Student potrafi nawiązać i utrzymać współpracę z różnymi podmiotami działalności edukacyjno-wychowawczej, kulturalnej, społecznej, religijnej na rzecz małżeństwa i rodziny; angażuje się w różne formy działalności ewangelizacyjnej, pastoralnej i charytatywnej Kościoła katolickiego
Kompetencje społeczne:
Student docenia znaczenie nauk o rodzinie dla tworzenia i rozwoju funkcjonalnej rodziny, ma pozytywne nastawienie do ustawicznego nabywania wiedzy z zakresu nauk o rodzinie i budowania warsztatu pracy specjalisty ds. małżeństwa i rodziny
Ocena 5 (bdb)
Wiedza:
Student ma w pełni uporządkowaną wiedzę prawną o pracy w instytucjach edukacyjnych, wychowawczych, opiekuńczych, kulturalnych, pomocowych, w tym szczególnie o bezpieczeństwie i higienie pracy
Umiejętności:
Student potrafi w pełni nawiązać i utrzymać współpracy z różnymi podmiotami działalności edukacyjno-wychowawczej, kulturalnej, społecznej, religijnej na rzecz małżeństwa i rodziny; angażuje się w pełnym zakresie w różne formy działalności ewangelizacyjnej, pastoralnej i charytatywnej Kościoła katolickiego
Kompetencje społeczne:
Student docenia w pełni znaczenie nauk o rodzinie dla tworzenia i rozwoju funkcjonalnej rodziny, ma w pełni pozytywne nastawienie do ustawicznego nabywania wiedzy z zakresu nauk o rodzinie i budowania warsztatu pracy specjalisty ds. małżeństwa i rodziny
|