EK z zakresu wiedzy są oceniane w sposób: ocenianie ciągłe, obserwacja, praca pisemna
EK z zakresu umiejętności są oceniane w sposób: ocenianie ciągłe, obserwacja, praca pisemna
EK z zakresu kompetencji społecznych są oceniane w sposób: ocenianie ciągłe, obserwacja, praca pisemna
Wiedza:
PR_W02: student zna i rozumie systematykę aktów prawnych z zakresu prawa rodzinnego i prawa nieletnich
(2) student nie posiada wiedzy w tym zakresie
(3) student zna najważniejsze akty prawne z zakresu prawa rodzinnego i nieletnich
(4) student zna wszystkie akty prawne z zakresu prawa rodzinnego i nieletnich oraz rozumie część zależności między nimi
(5) student zna wszystkie akty prawne z zakresu prawa rodzinnego i nieletnich oraz rozumie wszystkie zależności między nimi
Umiejętności:
PR_U02: student potrafi wykorzystywać wiedzę teoretyczną z zakresu prawa rodzinnego i nieletnich do opisu, analizy i rozwiazywania konkretnych przypadków
(2) student nie ma umiejętności w tym zakresie
(3) student ma niektóre umiejętności w tym zakresie
(4) student ma większość najważniejszych umiejętności w tym zakresie na podstawowym poziomie
(5) student osiągnął wszystkie umiejętności w tym zakresie na wyróżniającym poziomie
PR_U07: student potrafi projektować i tworzyć rożne prace pisemne w zakresie prawa rodzinnego i prawa nieletniche, w tym pism procesowych oraz analiz i interpretacji określonych zagadnień prawnych
(2) student nie ma umiejętności w tym zakresie
(3) student potrafi tworzyć prace pisemne, ale popełnia w nich błędy
(4) student potrafi tworzyć prace pisemne unikając poważnych błędów
(5) student potrafi tworzyć prace pisemne na wyróżniającym poziomie i bez błędów
PR_U08: student potrafi sporządzić podstawowy projekt aktu normatywnego i aktu stosowania prawa, dotyczącego prawa rodzinnego i prawa nieletnich, posługując się w razie potrzeby nowoczesnymi technologiami informacyjnymi
(2) student nie ma umiejętności w tym zakresie
(3) student ma niektóre umiejętności w tym zakresie
(4) student ma większość najważniejszych umiejętności w tym zakresie na podstawowym poziomie
(5) student osiągnął wszystkie umiejętności w tym zakresie na wyróżniającym poziomie
PR_U09: student potrafi projektować i tworzyć wystąpienia ustne w zakresie prawa rodzinnego i prawa nieletnich
Kompetencje społeczne:
(2) student nie ma umiejętności w tym zakresie
(3) student ma niektóre umiejętności w tym zakresie, konstruuje wystąpienia, ale z błędami
(4) student ma większość najważniejszych umiejętności w tym zakresie na podstawowym poziomie, nie popełnia istotnych błędów
(5) student osiągnął wszystkie umiejętności w tym zakresie na wyróżniającym poziomie, konstruuje spójne wystąpienia
PR_K01: student jest gotów do uzupełniania i doskonalenia swojej wiedzy na temat instytucji i norm z zakresu prawa rodzinnego i prawa nieletnich, w tym śledzenia zmian w aktach normatywnych, orzecznictwie sądowym i doktrynie
(2) student nie jest gotowy do uzupełniania i doskonalenia swojej wiedzy w tym zakresie
(3) student ma ograniczone kompetencje w tym zakresie, popełnia błędy
(4) student ma podstawowe kompetencje w tym zakresie umożliwiające mu uzupełnianie i doskonalenie wiedzy, pozwalające uniknąć większych błędów
(5) student osiągnął poziom kompetencji w tym zakresie umożliwiający mu uzupełnianie i doskonalenie wiedzy w stopniu wyróżniającym
PR_K02: student jest gotów do prawidłowego identyfikowania i rozstrzygania dylematów związanych z wykonywaniem zawodu prawnika specjalizującego się w prawie rodzinnym i prawie nieletnich
(2) student nie jest gotów do identyfikowania i rozstrzygania tych dylematów
(3) student jest gotów do ich identyfikowania, ale ma problem z ich rozstrzyganiem
(4) student jest gotów do identyfikowania i rozstrzygania najistotniejszych z tych dylematów
(5) student jest gotów do prawidłowego i trafnego identyfikowania i rozstrzygania tych dylematów
PR_K03: student jest gotów do pracy w grupie, współdziałania i przyjmowania w niej różnych ról oraz uczestnictwa w przygotowaniu projektów społecznych związanych z problematyką prawa rodzinnego i prawa nieletnich
(2) student nie jest gotowy do pracy w grupie, współdziałania i przyjmowania w niej różnych ról oraz uczestnictwa w przygotowaniu wskazanych wyżej projektów
(3) student ma ograniczone kompetencje w tym zakresie - pracuje w grupie, ale jego zdolność współdziałania jest na niskim poziomie
(4) student ma podstawowe kompetencje w tym zakresie umożliwiające mu pracę w grupie, współdziałanie, przyjmowanie różnych ról oraz uczestniczenie w przygotowywaniu projektów społecznych
(5) student osiągnął pełen poziom kompetencji w tym zakresie na poziomie wyróżniającym
|