Warunkiem zaliczenia przedmiotu jest:
1. udział w wykładach - dopuszcza się dwie nieobecności,
2. wykonanie zadanych prac,
3. aktywne uczestnictwo w zajęciach,
3. zdanie egzaminu obejmującego materiał prezentowany na wykładach.
Ocena końcowa z egzaminu:
50% - 65% ocena dostateczna
66% - 75% ocena dostateczna +
76% - 82% ocena dobra
83% - 90% ocena dobra +
91% - 100% ocena bardzo dobra
Wiedza:
ocena dst (3,0) - student posiada elementarną wiedzę z zakresu podstawowych zagadnień dotyczących dydaktyki matematyki, rozumie charakteryzuje podstawowe pojęcia dotyczące dydaktyki matematyki.
ocena dst. plus (3,5) - student posiada elementarną wiedzę z zakresu podstawowych zagadnień dotyczących dydaktyki matematyki, rozumie i charakteryzuje podstawowe pojęcia dotyczące dydaktyki matematyki.
ocena db (4,0) - student posiada wiedzę (na poziomie dobrym) z zakresu podstawowych zagadnień dotyczących dydaktyki matematyki, rozumie i charakteryzuje podstawowe pojęcia dotyczące dydaktyki matematyki, rozumie kryteria podstawowych elementów występujące w kursie dydaktyki matematyki na I II etapie edukacyjnym, charakteryzuje kryteria oraz definiuje cele nauczania, etapy procesu uczenia się, modele kształcenia, ewaluację systemu kształcenia, systemy oceniania, metody nauczania kształcone na I II etapie kształcenia.
ocena db plus (4,5) - student posiada wiedzę (na poziomie dobrym) z zakresu podstawowych zagadnień dotyczących dydaktyki matematyki, rozumie i charakteryzuje podstawowe pojęcia dotyczące dydaktyki matematyki, rozumie kryteria podstawowych elementów występujące w kursie dydaktyki matematyki na I II etapie edukacyjnym, charakteryzuje kryteria oraz definiuje cele nauczania, etapy procesu uczenia się, modele kształcenia, ewaluację systemu kształcenia, systemy oceniania, metody nauczania kształcone na I II etapie kształcenia.
ocena bdb (5,0) - student posiada wiedzę (na poziomie dobrym) z zakresu podstawowych zagadnień dotyczących dydaktyki matematyki, rozumie i charakteryzuje podstawowe pojęcia dotyczące dydaktyki matematyki, rozumie kryteria podstawowych elementów występujące w kursie dydaktyki matematyki na I II etapie edukacyjnym; w wyczerpujący sposób charakteryzuje kryteria oraz definiuje cele nauczania, etapy procesu uczenia się, modele kształcenia, ewaluację systemu kształcenia, systemy oceniania, metody nauczania kształcone na I II etapie kształcenia.
Umiejętności:
ocena dst (3,0) - student potrafi (w stopniu dostatecznym) wykorzystać podstawową wiedzę do kreowania sytuacji dydaktycznych, podejmować skuteczną współprace w procesie dydaktycznym z podmiotami procesu kształcenia, dobierać metody pracy i środki dydaktyczne na I II etapie kształcenia matematycznego.
ocena dst. plus (3,5) - student potrafi (w stopniu dostatecznym) wykorzystać podstawową wiedzę do kreowania sytuacji dydaktycznych, podejmować skuteczną współprace w procesie dydaktycznym z podmiotami procesu kształcenia, dobierać metody pracy i środki dydaktyczne na I II etapie kształcenia matematycznego.
ocena db (4,0) - student potrafi (na poziomie dobrym) wykorzystać wiedzę do kreowania sytuacji dydaktycznych, podejmować skuteczną współprace w procesie dydaktycznym z podmiotami procesu kształcenia, dobierać metody pracy i środki dydaktyczne na I II etapie kształcenia matematycznego.
ocena db plus (4,5) - student potrafi wykorzystać wiedzę do kreowania ciekawych sytuacji dydaktycznych, podejmować skuteczną współprace w procesie dydaktycznym z podmiotami procesu kształcenia, dobierać różne metody pracy (w tym aktywizujące) i środki dydaktyczne na I II etapie kształcenia matematycznego.
ocena bdb (5,0) - student potrafi (na poziomie bardzo dobrym) wykorzystać wiedzę do kreowania ciekawych/różnorodnych sytuacji dydaktycznych, inicjować skuteczną współpracę w procesie dydaktycznym z podmiotami procesu kształcenia, dobierać różnorodne, innowacyjne metody pracy i środki dydaktyczne na I II etapie kształcenia matematycznego
Kompetencje społeczne:
ocena dst (3,0) - ma podstawową świadomość potrzeby rozwijania swojej wiedzy i umiejętności dydaktycznych; odznacza się niską dojrzałością i zaangażowaniem w planowaniu i realizacji działań edukacyjnych i wychowawczych.
ocena dst. plus (3,5) - ma podstawowa świadomość potrzeby rozwijania swojej wiedzy i umiejętności dydaktycznych; odznacza się niską dojrzałością i zaangażowaniem w planowaniu i realizacji działań edukacyjnych i wychowawczych.
ocena db (4,0) - ma świadomość potrzeby rozwijania swojej wiedzy i umiejętności dydaktycznych; odznacza się dojrzałością i zaangażowaniem w planowaniu i realizacji działań edukacyjnych i wychowawczych.
ocena db plus (4,5) - ma świadomość potrzeby rozwijania swojej wiedzy i umiejętności dydaktycznych; odznacza się dojrzałością i zaangażowaniem w planowaniu i realizacji działań edukacyjnych i wychowawczych.
ocena bdb (5,0) - ma świadomość potrzeby rozwijania swojej wiedzy i umiejętności dydaktycznych; odznacza się wysoką dojrzałością i zaangażowaniem w planowaniu i realizacji działań edukacyjnych i wychowawczych.
|