Metody oceniania:
1. ocena pracy studentów w grupie i podgrupach
2. test pisemny
Kryteria oceniania
Wiedza
-na ocenę 5: Student będzie potrafił bardzo sprawnie wyjaśnić, czy jest obraz ciała, będzie potrafił bardzo dobrze scharakteryzować uwarunkowania obrazu ciała oraz różne aspekty obrazu ciała takie, jak: społeczny wizerunek ciała czy jego seksualność, ponadto będzie potrafił bardzo sprawnie scharakteryzować zaburzenia obrazu ciała.
-na ocenę 4: Student będzie potrafił dość sprawnie wyjaśnić, czy jest obraz ciała, będzie potrafił dobrze scharakteryzować uwarunkowania obrazu ciała oraz różne aspekty obrazu ciała takie, jak: społeczny wizerunek ciała czy jego seksualność, ponadto będzie potrafił dość sprawnie scharakteryzować zaburzenia obrazu ciała.
-na ocenę 3: Student będzie potrafił, chociaż z trudem, wyjaśnić, czy jest obraz ciała, będzie potrafił, chociaż z trudnościami, scharakteryzować uwarunkowania obrazu ciała oraz różne aspekty obrazu ciała takie, jak: społeczny wizerunek ciała czy jego seksualność, ponadto będzie potrafił, chociaż z trudem, charakteryzować zaburzenia obrazu ciała.
-na ocenę 2: Student nie będzie potrafił wyjaśnić, czy jest obraz ciała, nie będzie potrafił scharakteryzować uwarunkowań obrazu ciała oraz różnych aspektów obrazu ciała takich, jak: społeczny wizerunek ciała czy jego seksualność, ponadto nie będzie potrafił scharakteryzować zaburzeń obrazu ciała.
Umiejętności
-na ocenę 5: Student będzie potrafił bardzo trafnie zidentyfikować różne aspekty funkcjonowania człowieka związane z obrazem ciała i rozpoznać zaburzenia obrazu ciała u osób w otoczeniu, będzie potrafił również bardzo sprawnie zastosować testy szacujące obraz ciała i jego zaburzenia.
-na ocenę 4: Student będzie potrafił dość trafnie zidentyfikować różne aspekty funkcjonowania człowieka związane z obrazem ciała i rozpoznać zaburzenia obrazu ciała u osób w otoczeniu, będzie potrafił również dość sprawnie zastosować testy szacujące obraz ciała i jego zaburzenia.
-na ocenę 3: Student będzie potrafił, chociaż z dużą trudnością, zidentyfikować różne aspekty funkcjonowania człowieka związane z obrazem ciała i rozpoznać zaburzenia obrazu ciała u osób w otoczeniu, będzie potrafił również, chociaż z dużą trudnością, zastosować testy szacujące obraz ciała i jego zaburzenia.
-na ocenę 2: Student nie będzie potrafił zidentyfikować różnych aspektów funkcjonowania człowieka związanych z obrazem ciała i nie będzie potrafił rozpoznać zaburzeń obrazu ciała u osób w otoczeniu, nie będzie potrafił również zastosować testów szacujących obraz ciała i jego zaburzenia.
Kompetencje
--na ocenę 5: Student będzie potrafił bardzo sprawnie udzielić podstawowej pomocy osobom przejawiającym zaburzenia obrazu ciała, a zwłaszcza będzie potrafił bardzo poprawnie zastosować techniki modyfikacji zaburzonego obrazu ciała.
-na ocenę 4: Student będzie potrafił dość sprawnie udzielić podstawowej pomocy osobom przejawiającym zaburzenia obrazu ciała, a zwłaszcza będzie potrafił dość poprawnie zastosować techniki modyfikacji zaburzonego obrazu ciała.
-na ocenę 3: Student będzie potrafił, chociaż z trudem, udzielić podstawowej pomocy osobom przejawiającym zaburzenia obrazu ciała, a zwłaszcza będzie potrafił, chociaż z trudnościami, zastosować techniki modyfikacji zaburzonego obrazu ciała.
-na ocenę 2: Student nie będzie potrafił udzielić podstawowej pomocy osobom przejawiającym zaburzenia obrazu ciała, a zwłaszcza nie będzie potrafił zastosować technik modyfikacji zaburzonego obrazu ciała.
Opis ECTS:
Aktywność na platformie e-learningowej - 30 godzin
Praca własna - lektura artykułów - 10 godzin
|