Ocena końcowa wystawiana jest na podstawie przygotowanej prezentacji multimedialnej oraz aktywności studenta na ćwiczeniach. Warunkiem zaliczenia ćwiczeń jest obecność na zajęciach (dopuszczalna jest jedna nieobecność nieusprawiedliwiona).
Kryteria oceniania:
Umiejętności
ocena 2 (ndst): student nie wykazuje umiejętności krytycznej analizy i selekcji informacji dotyczących gatunków inwazyjnych; nie umie wykorzystywać posiadanej wiedzy, zbierać i interpretować danych w celu wyciągania odpowiednich wniosków; nie umie korzystać z literatury naukowej dotyczącej gatunków inwazyjnych w języku angielskim.
ocena 3 (dst): student posiada ograniczoną umiejętność krytycznej analizy i selekcji informacji dotyczących gatunków inwazyjnych ; posiada ograniczone umiejętności wykorzystania posiadanej wiedzy, zbierania i interpretowania danych w celu wyciągania odpowiednich wniosków; w ograniczonym stopniu potrafi korzystać z prostych tekstów naukowych dotyczących gatunków inwazyjnych w języku angielskim.
ocena 4 (db): student w dobrym stopniu opanował umiejętność krytycznej analizy i selekcji informacji dotyczących gatunków inwazyjnych ; wykazuje dobrą umiejętność korzystania z posiadanej wiedzy, zbierania i interpretowania danych w celu wyciągania odpowiednich wniosków; opanował w dobrym stopniu umiejętność korzystania z tekstów naukowych dotyczących gatunków inwazyjnych w języku angielskim.
ocena 5 (bdb): student w bardzo dobrym stopniu opanował umiejętność krytycznej analizy i selekcji informacji dotyczących gatunków inwazyjnych; wykazuje bardzo dobrą umiejętność korzystania z posiadanej wiedzy, zbierania i interpretowania danych w celu wyciągania odpowiednich wniosków; opanował w bardzo dobrym stopniu umiejętność korzystania z tekstów naukowych dotyczących gatunków inwazyjnych w języku angielskim.
Kompetencje
ocena 2 (ndst): student nie określa odpowiednio priorytetów służących realizacji określonego przez siebie lub innych zadania.
ocena 3 (dst): student w ograniczonym stopniu określa priorytety służące realizacji określonego przez siebie lub innych zadania.
ocena 4 (db): student w dobrym stopniu określa priorytety służące realizacji określonego przez siebie lub innych zadania.
ocena 5 (bdb): student w bardzo dobrym stopniu określa priorytety służące realizacji określonego przez siebie lub innych zadania.
|