Metoda ćwiczeniowa.
Ocena zostanie wystawiona na podstawie przygotowania do zajęć, aktywności na zajęciach, a także kolokwium zaliczeniowego.
Kryteria oceniania:
Na ocenę bardzo dobrą: student zna bardzo dobrze podstawowe pojęcia oraz narzędzia i metody z zakresu literaturoznawstwa i historii literatury. Rozumie bardzo dobrze znaczenie literatury dla rozwoju cywilizacji europejskiej.
Student potrafi bardzo dobrze opracować wyniki własnych prac translatorskich w formie pisemnej w sposób dowodzący opanowania leksyki i systemu gramatycznego języka łacińskiego. Student jest bardzo gotów do wykorzystania zdobytej wiedzy przy podejmowaniu oraz rozwiązywaniu teoretycznych i praktycznych problemów związanych z pracą zawodową i funkcjonowaniem w społeczeństwie.
Na ocenę dobrą: student zna dobrze podstawowe pojęcia oraz narzędzia i metody z zakresu literaturoznawstwa i historii literatury. Rozumie dobrze znaczenie literatury dla rozwoju cywilizacji europejskiej.
Student potrafi dobrze opracować wyniki własnych prac translatorskich w formie pisemnej w sposób dowodzący opanowania leksyki i systemu gramatycznego języka łacińskiego. Student jest gotów w stopniu dobrym do wykorzystania zdobytej wiedzy przy podejmowaniu oraz rozwiązywaniu teoretycznych i praktycznych problemów związanych z pracą zawodową i funkcjonowaniem w społeczeństwie.
Na ocenę dostateczną: student zna dostatecznie podstawowe pojęcia oraz narzędzia i metody z zakresu literaturoznawstwa i historii literatury. Rozumie dostatecznie znaczenie literatury dla rozwoju cywilizacji europejskiej.
Student potrafi dostatecznie opracować wyniki własnych prac translatorskich w formie pisemnej w sposób dowodzący opanowania leksyki i systemu gramatycznego języka łacińskiego. Student jest gotów do wykorzystania zdobytej wiedzy przy podejmowaniu oraz rozwiązywaniu teoretycznych i praktycznych problemów związanych z pracą zawodową i funkcjonowaniem w społeczeństwie.
Na ocenę 2: student nie spełnia powyższych kryteriów.
|