Literatura: |
Magdalena Jaworowicz, Copywriting w zintegrowanej komunikacji marketingowej, Difin, Warszawa, 2015
Anna Miotk, Badania w public relations. Wprowadzenie, Difin, Warszawa, 2012
Barbara Rozwadowska, Public relations. Teoria, praktyka, perspektywy, Studio Emka, Warszawa, 2011
Reich Leigh, Mity PR-u, PWN, 2019
Jacek Barlik, Doskonałe Public relations. Teorie, kontrowersje, debaty, Poltext, Warszawa, 2021
Wojciech Budzyński, PR. Wizerunek, reputacja, tożsamość, Poltext, Warszawa, 2018
https://www.wirtualnemedia.pl/wiadomosci/public-relations
https://www.press.pl/
https://sm-manager.pl/
https://www.pr-manager.pl/
|
Efekty uczenia się: |
na na poziomie zaawansowanym pojęcia, teorie i zasady postępowania zgodnie z obszarem wybranego modułu kształcenia językoznawczego, tj. zagadnieniami dotyczący PR, promocji i gatunków perswazyjnych
potrafi samodzielnie organizować proces uczenia się, uzupełniania informacji oraz doskonalenia kompetencji zawodowych, wykorzystując wiedzę zdobytą w ramach wybranego modułu kształcenia językoznawczego, a także ukierunkowywać innych w tym zakresie, tj. nadążać za trendami w PR, weryfikować wiarygodne informacje, wykorzystać nowe tendencje do planowania i ewaluacji kampanii analizowanych podczas zajęć
jest gotów do zastosowania wiedzy i umiejętności zdobytych podczas realizacji wybranego modułu kształcenia językoznawczego przy planowaniu działalności zawodowej i inspirowaniu aktywności na rzecz środowiska społecznego. tj/ planować i prowadzić ewaluację kampanii promocyjnych. planować strategie informacyjne dla podmiotów, analizować dane z badań naukowych, które mogą być przydatne w pracy PR owca
|
Zakres tematów: |
PR- historia, rozwój, podstawowe pojęcia, zagadnienia etyczne.
Planowanie kampanii informacyjnych, tworzenie strategii PR.
Relacje z mediami.
Badanie efektywności działań PR.
Kreowanie wizerunku osób.
Zarządzanie informacją w sytuacji kryzysowej.
Komunikacja wewnętrzna.
Społeczna odpowiedzialność organizacji i PR.
|