Zajęcia prowadzone są w formie zdalnej, synchronicznej na platformie MSTeams oraz na platformie moodle
METODY
ocenianie ciągłe, aktywność podczas zajęć, wypowiedzi ustne, prezentacja wybranego tematu (udział w dyskusji - 60%
oceny),
weryfikacja pisemnego opracowania (40% oceny)
Efekty kształcenia w obszarze wiedzy są osiągane na drodze wykładu informacyjno-problemowego, a weryfikowane przez
ocenianie ciągłe aktywności podczas zajęć, pracy na zajęciach, w odniesieniu do zadawanych na bieżąco lektur oraz w
realizowanych zadań na platformie e-lerningowej.
Efekty kształcenia w obszarze umiejętności są osiągane metodami dyskusji a weryfikowane przez ocenianie ciągłe
aktywności podczas zajęć, pracy na zajęciach, w odniesieniu do zadawanych na bieżąco lektur, oraz przez ocenę
przygotowanego przez studenta dwuczęściowego opracowania (w każdym z semestrów) z pełnym aparatem badawczym,
obejmującego historię wybranej muzealnej kolekcji sztuki oraz analizy wybranego dzieła z tej kolekcji z zastosowaniem
wybranej przez studenta metodologii stosowanej w historii sztuki.
KRYTERIA
ocena BDB - Student identyfikuje i charakteryzuje metody badawcze stosowane w historii sztuki. Student wyciąga wnioski
dotyczące oddziaływania nurtów i teorii sztuki na rozwój i kształtowanie instytucji muzealnych. Student porządkuje zdobytą
wiedzę teoretyczną w zakresie historii sztuki w opisie kolekcji muzealnej
Student prezentuje własne poglądy i opinie na temat kolekcji sztuki. Podejmując próby implementowania poznanych metod
badawczych w historii sztuki, student podejmuje próby formułowania wniosków.
ocena DB - Student identyfikuje i charakteryzuje metody badawcze stosowane w historii sztuki. Student porządkuje zdobytą
wiedzę teoretyczną w zakresie historii sztuki w opisie kolekcji muzealnej
Student prezentuje własne poglądy i opinie na temat kolekcji sztuki. Podejmując próby implementowania poznanych metod
badawczych w historii sztuki, student nie zachowuje dostatecznej ostrożności w formułowaniu wniosków.
ocena DST - Student identyfikuje metody badawcze stosowane w historii sztuki. Student podejmuje próby wyciągania
wniosków dotyczące oddziaływania nurtów i teorii sztuki na rozwój i kształtowanie instytucji muzealnych.
ocena NDST - Student nie spełnia kryteriów przewidzianych na ocenę dostateczną.
|