Efekty uczenia się: |
EK1: zna definicje pojęć związanych z sądownictwem konstytucyjnym w języku angielskim. Tworzy definicje po angielsku
EK2: wymienia i charakteryzuje reguły związane z sądownictwem konstytucyjnym wynikające z przepisów prawnych, orzecznictwa i doktryny prawnej
EK3: rozwiązuje problemy związane z sądownictwem konstytucyjnym
EK4: przygotowuje wypowiedź dotyczącą funkcjonowania sądownictwa konstytucyjnego w praktyce
EK5: dyskutuje i podaje w języku angielskim argumentacje dotyczące kwestii związanych z sądownictwem konstytucyjnym w oparciu o przepisy, orzecznictwo i doktrynę
EK6: uczestniczy w debacie dotyczącej konstytucyjności przepisów prawnych
|
Metody i kryteria oceniania: |
ocenianie ciągłe, obserwacja zachowań, aktywność na zajęciach, egzamin pisemny w postaci testu na ocenę dostateczną, egzamin ustny na ocenę wyższą niż dostateczna pod warunkiem odpowiedniej frekwencji na zajęciach
|
Zakres tematów: |
Zakres tematów:
The origins of the constitutional judiciary in Poland;
The powers of the Constitutional Tribunal under the laws of 2015-2017;
Constitutional law concerning the status of judges;
Constitutional complaint;
Crisis of the constitutional judiciary in Poland.
|
Metody dydaktyczne: |
W przypadku zajęć stacjonarnych, zajęcia dydaktyczne mają formę wykładu.
W razie decyzji o zajęciach zdalnych, zajęcia dydaktyczne przeprowadza się w ramach kontaktu synchronicznego, w którym studenci oraz prowadzący zajęcia uczestniczą w nich w tym samym czasie, ale w różnych miejscach, przy pomocy aplikacji Microsoft Teams –aplikacji opartej na chmurze, zawierającej zestaw narzędzi do współpracy zespołowej, wchodzącej w skład systemu Office 365 firmy Microsoft, pobranej ze strony office365.uksw.edu.pl. Dodatkowo, jako wsparcie ww. metody stosuje się kontakt asynchroniczny przy wykorzystaniu infrastruktury i oprogramowania zapewniających interakcję między studentami i osobami prowadzącymi zajęcia, tj. transfer i wymiana wiedzy na platformie Moodle.
Kod umożliwiający dołączenie do zespołu na MS Teams:
|