Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Treści internetowe w praktyce (content writing, SEO PR,WCAG) WH-KU-M-II-1-SEOPR
Konwersatorium (KON) Semestr letni 2021/22

Informacje o zajęciach (wspólne dla wszystkich grup)

Liczba godzin: 30
Limit miejsc: (brak limitu)
Zaliczenie: Zaliczenie na ocenę
Literatura:

Literatura podstawowa:

A. Łaszyn i in., e-Kryzys. Jak zarządzać sytuacją kryzysową w internecie, Warszawa 2020.

Literatura uzupełniająca:

M. Daniłoś, Video marketing nie tylko na YouTube, Gliwice 2016.

A. Miotk, Skuteczne social media. Prowadź badania, osiągaj zamierzone efekty, Gliwice 2012.

K. Wojcik, Public relations. Wiarygodny dialog z otoczeniem, Warszawa 2013.

A. Łaszyn, Media i ty, czyli jak efektywnie zarządzać kontaktem z dziennikarzami, Warszawa 2015.

M. Przybysz, Rzecznictwo prasowe w instytucjach kościelnych w Polsce w kontekście mediów społecznościowych, Kielce 2013.

M. Przybysz, Kościół w kryzysie? Crisis management w Kościele w Polsce, Tarnów 2008.

Metody i kryteria oceniania:

Metody oceniania:

ocena prezentacji multimedialnej przygotowanej i przedstawionej przez studenta

ocenianie ciągłe

ocena wykonania projektu lub zadania badawczego (zespołowego)

ocena przygotowania tekstu zgodnie z WCAG

Kryteria oceniania

Na ocenę 3 – potrafi zdefiniować, czym jest odbiorca i przekaz w mediach społecznościowych, ale nie potrafi przygotować strategii komunikacji, zna zasady przygotowania tekstu zgodnie z WCAG

Na ocenę 4 – zna model tworzenia strategii komunikacji w mediach społecznościowych (w tym SEO oraz content writing), podejmuje próby przygotowania takiej strategii w działań z marketingu internetowego dotyczącego organizacji lub/i projektu z dziedziny kultury, tworzy tekst zgodnie z większością zasad WCAG

Na ocenę 5 – potrafi kompetentnie zaplanować strategię komunikacji internetowej, dobrać odpowiednie narzędzia internetowej komunikacji, umie posługiwać się SEO; umiejętnie analizuje obecność w mediach społecznościowych danego brandu, tworzy tekst zgodnie z wszystkimi zasadami WCAG

Dodatkowo:

- aktywna obecność

- aktywne uczestnictwo studenta (możliwa usprawiedliwiona nieobecność trzy razy na zajęciach, przy czwartej nieobecności student odrabia ją dodatkowym kolokwium na ostatnich zajęciach). Powyżej czterech nieobecności nie ma możliwości zaliczenia przedmiotu.

- zaangażowanie w pracę zespołową

- kultura komunikacji

- regularność w oddawaniu prac

- na zajęciach obecność z włączoną kamerą

Zakres tematów:

1. Komunikacja kryzysowa

2. Nowoczesne technologie w komunikacji społecznej

3. Storytelling

4. Content marketing

5. Rodzaje treści internetowych

6. Strategia i zarządzanie strategiczne informacją.

7. Etapy procesu zarządzania strategicznego informacją.

8. Analiza SWOT, analiza RACE Johna Marstona, SMART.

9. Model zarządzania informacją za pomocą mediów społecznościowych.

10.Kompozycja tekstu w mediach elektronicznych i w social media.

11. Narzędzia komunikacji wewnętrznej.

12. Administrowanie mediami społecznościowymi

13. Dostępność cyfrowa w komunikacji społecznej

13. Tworzenie tekstów z zakresu dostępności cyfrowej

14. WCAG w praktyce

Metody dydaktyczne:

wykład problemowy

prezentacja multimedialna

pokaz filmowy

"burza mózgów"

projekt

studium przypadku

dyskusja

Grupy zajęciowe

zobacz na planie zajęć

Grupa Termin(y) Prowadzący Miejsca Liczba osób w grupie / limit miejsc Akcje
1 każda środa, 15:00 - 16:30, sala e-learning
Monika Przybysz 4/20 szczegóły
Wszystkie zajęcia odbywają się w budynku:
e-learning
Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie.
ul. Dewajtis 5,
01-815 Warszawa
tel: +48 22 561 88 00 https://uksw.edu.pl
kontakt deklaracja dostępności mapa serwisu USOSweb 7.1.1.0-5 (2025-02-26)