Na ocenę końcową składają się:
- ocena z końcowego egzaminu - 90%
- aktywny udział w przygotowaniu do zajęć - 10%
Na ocenę bardzo dobrą – student definiuje samodzielnie wszystkie pojęcia z zakresu roli społecznej mediów, analizuje je oraz porównuje.
- objaśnia wszystkie wprowadzone terminy z zakresu społecznej roli mediów i podaje przykłady ilustrujące każdy z nich,
- wymienia i charakteryzuje wszystkie fakty, procesy społeczne i reguły nimi rządzące w zakresie głównych nurtów kultury światowej i polskiej (XX-XXI wiek) oraz komunikowania międzynarodowego i międzykulturowego, potrafi dokonać obserwacji i interpretacji zjawisk ekonomicznych, w tym na rynku medialnym, w zależności od wybranej specjalności. Dogłębnie analizuje, diagnozuje ich genezę, powiązania oraz przewiduje skutki.
- opracowuje wszystkie zagadnienia, funkcjonalnie korzysta z literatury przedmiotu;
Na ocenę dobrą – student definiuje większość pojęć z zakresu roli społecznej mediów, analizuje je oraz porównuje.
- objaśnia większość wprowadzonych terminów z zakresu społecznej roli mediów i podaje przykłady ilustrujące każdy z nich, i podaje przykłady,
- wymienia i charakteryzuje większość faktów, procesów społecznych i reguł nimi rządzących w zakresie głównych nurtów kultury światowej i polskiej (XX-XXI wiek) oraz komunikowania międzynarodowego i międzykulturowego, potrafi dokonać obserwacji i interpretacji zjawisk ekonomicznych, w tym na rynku medialnym, w zależności od wybranej specjalności. Dogłębnie analizuje, diagnozuje ich genezę, powiązania oraz przewiduje skutki.
- opracowuje wybrane zagadnienia, funkcjonalnie korzysta z literatury przedmiotu;
Na ocenę dostateczną – student definiuje niektóre pojęcia z obszaru społecznej roli mediów z pomocą i podpowiedzią nauczyciela
- objaśnia podstawowe wprowadzone terminy z zakresu społecznej roli mediów i podaje przykłady ilustrujące każdy z nich, i podaje przykłady, i podaje kilka przykładów,
- wymienia i charakteryzuje podstawowe fakty, procesy społeczne i reguły nimi rządzących w zakresie głównych nurtów kultury światowej i polskiej (XX-XXI wiek) oraz komunikowania międzynarodowego i międzykulturowego, potrafi dokonać obserwacji i interpretacji zjawisk ekonomicznych, w tym na rynku medialnym, w zależności od wybranej specjalności. Dogłębnie analizuje, diagnozuje ich genezę, powiązania oraz przewiduje skutki.
- opracowuje podstawowe zagadnienia, korzysta z literatury przedmiotu.
|