Ocena 3 ( dst): student osiągnął wszystkie zakładane dla przedmiotu efekty kształcenia z zakresu wiedzy, umiejętności i kompetencji; zna podstawową terminologię z zakresu przedmiotu; posiada wiedzę nt. najważniejszych instytucji przedstawionej problematyki; potrafi w podstawowym zakresie streszczać i prezentować omówione na zajęciach zagadnienia; okazjonalnie angażuje się w przebieg prowadzonych zajęć, rzadko biorąc udział w dyskusjach.
Ocena 3,5 (dst plus): student opisuje terminologię z zakresu przedmiotu; ma uporządkowaną znajomość zagadnień; posiada wiedzę nt. najważniejszych zagadnień; potrafi odpowiednio rekonstruować poszczególne stanowiska; student potrafi zaplanować i zorganizować indywidualną pracę mającą na celu zrealizowanie zadań z zakresu przedmiotu.
Ocena 4 ( db): student zna w pełni terminologię z zakresu przedmiotu; ma uporządkowaną wiedzę z zakresu przedstawionej problematyki, odwołując się do literatury przedmiotu; potrafi w sposób pogłębiony rekonstruować i uzasadniać poszczególne stanowiska; prawidłowo znajduje i wykorzystuje rzetelne źródła informacyjne z zakresu omówionej problematyki; często aktywnie angażuje się w przebieg prowadzonych zajęć, biorąc udział w dyskusjach, formułując własne wypowiedzi oraz konstruktywne uwagi.
Ocena 4,5 (db plus): student umie uzasadnić terminologię z zakresu przedmiotu, ma uporządkowaną znajomość pojęć; student potrafi w sposób wyróżniający analizować, streszczać i prezentować omówioną na zajęciach problematykę; student potrafi w sposób bezbłędny zaplanować i zorganizować indywidualną pracę mającą na celu zrealizowanie zadań z zakresu przedmiotu i przyswojenie treści omówionej problematyki.
Ocena 5 ( bdb): student zna w pełni terminologię prawniczą z zakresu przedmiotu; ma gruntownie uporządkowaną znajomość zagadnień; student potrafi wyczerpująco analizować, streszczać i prezentować źródła z zakresu przedmiotu; potrafi bezbłędnie rekonstruować i uzasadniać poszczególne stanowiska; bardzo często angażuje się w przebieg prowadzonych zajęć, biorąc udział w dyskusjach, formułując własne wypowiedzi oraz konstruując uwagi.
Na ocenę końcową składają się:
Obecność na zajęciach,
Ocena z prezentacji.
|