Ocena końcowa – na podstawie pracy studenta przez cały semestr polegająca na przygotowaniu i zaprezentowaniu konkretnych ekfraz oraz udziale we wspólnej analizie wybranych opisów dzieł sztuki.
Kryteria oceniania:
EK 1: w zakresie wiedzy - zna rozwój opisów dzieł sztuki w literaturze antycznej greckiej i łacińskiej oraz najbardziej reprezentatywne ekfrazy tego okresu
Na ocenę:
5- wyróżnia się wiedzą na temat dziejów literatury greckiej okresu Cesarstwa oraz twórczości reprezentatywnych autorów tego okresu
4- dobrze zna dzieje literatury greckiej okresu Cesarstwa oraz twórczość reprezentatywnych autorów tego okresu
3- dostatecznie zna dzieje literatury greckiej okresu Cesarstwa oraz twórczość reprezentatywnych autorów tego okresu
2- nie zna dziejów literatury greckiej okresu Cesarstwa oraz twórczości reprezentatywnych autorów tego okresu
EK 2: w zakresie umiejętności - analizuje poszczególne ekfrazy z literatury greckiej i łacińskiej oraz dokonuje ich interpretacji z użyciem podstawowej terminologii krytycznej i właściwych metod badawczych
Na ocenę:
5- wyróżnia się umiejętnością analizy poszczególnych utworow oraz dokonuje ich interpretacji z użyciem podstawowej terminologii krytycznej i właściwych metod badawczych
4- dobrze analizuje poszczególne utwory oraz dokonuje ich interpretacji z użyciem podstawowej terminologii krytycznej i właściwych metod badawczych
3- dostatecznie analizuje poszczególne utwory oraz dokonuje ich interpretacji z użyciem podstawowej terminologii krytycznej i właściwych metod badawczych
2- nie potrafi analizować poszczególnych utworów oraz dokonać ich interpretacji z użyciem podstawowej terminologii krytycznej i właściwych metod badawczych
EK 3: w zakresie kompetencji społecznych - docenia znaczenie ekfraz dzieł sztuki w kulturze antycznej i ogólnie europejskiej, współdziałając w grupie podczas analizy tekstów
Na ocenę
5- bardzo dobrze rozumie potrzebę doceniania znaczenia ekfraz dzieł sztuki w kulturze antycznej i ogólnie europejskiej, współdziałając w grupie podczas analizy tekstów
4- dobrze rozumie potrzebę doceniania znaczenia ekfraz dzieł sztuki w kulturze antycznej i ogólnie europejskiej, współdziałając w grupie podczas analizy tekstów
3- dostatecznie rozumie potrzebę doceniania znaczenia ekfraz dzieł sztuki w kulturze antycznej i ogólnie europejskiej, współdziałając w grupie podczas analizy tekstów
2- nie rozumie potrzeb doceniania znaczenia ekfraz dzieł sztuki w kulturze antycznej i ogólnie europejskiej, współdziałając w grupie podczas analizy tekstów
.
|