Kryteria oceniania
PR_U01,
metoda oceny: referaty, testy, praca pisemna
Ocena niedostateczna (2)
Absolwent nie potrafi interpretować historycznych tekstów prawniczych, przede wszystkim źródeł prawa także w kontekście konkretnych zdarzeń prawnych
Ocena dostateczna (3)
Absolwent potrafi poprawnie interpretować historyczne teksty prawnicze, przede wszystkim źródła prawa także w kontekście konkretnych zdarzeń prawnych
Ocena dobra (4)
Absolwent potrafi właściwie interpretować historyczne teksty prawnicze, przede wszystkim źródła prawa także w kontekście konkretnych zdarzeń prawnych
Ocena bardzo dobra (5)
Absolwent potrafi biegle interpretować historyczne teksty prawnicze, przede wszystkim źródła prawa także w kontekście konkretnych zdarzeń prawnych
PR_U05
metoda oceny: referaty, testy, praca pisemna
Ocena niedostateczna (2)
Absolwent nie potrafi wiązać nabytej wiedzy z zakresu różnych dziedzin prawa z opisywaniem, wyjaśnianiem lub oceną historycznych zjawisk gospodarczych, kulturowych i społecznych zachodzących na świecie
Ocena dostateczna (3)
Absolwent potrafi dostatecznie wiązać nabytą wiedzę z zakresu różnych dziedzin prawa z opisywaniem, wyjaśnianiem lub oceną historycznych zjawisk gospodarczych, kulturowych i społecznych zachodzących na świecie
Ocena dobra (4)
Absolwent potrafi właściwie wiązać nabytą wiedzę z zakresu różnych dziedzin prawa z opisywaniem, wyjaśnianiem lub oceną historycznych zjawisk gospodarczych, kulturowych i społecznych zachodzących na świecie
Ocena bardzo dobra (5)
Absolwent potrafi biegle wiązać nabytą wiedzę z zakresu różnych dziedzin prawa z opisywaniem, wyjaśnianiem lub oceną historycznych zjawisk gospodarczych, kulturowych i społecznych zachodzących na świecie
PR_U07
metoda oceny: praca pisemna
Ocena niedostateczna (2)
Absolwent nie potrafi tworzyć pisemnych analizy zagadnień prawnych w aspekcie historycznym
Ocena dostateczna (3)
Absolwent potrafi tworzyć poprawne pisemne analizy zagadnień prawnych w aspekcie historycznym
Ocena dobra (4)
Absolwent potrafi tworzyć właściwe pisemne analizy zagadnień prawnych w aspekcie historycznym
Ocena bardzo dobra (5)
Absolwent potrafi biegle tworzyć pisemne analizy zagadnień prawnych w aspekcie historycznym
PR_U09
Metoda oceny: ustne wypowiedzi w czasie zajęć, referat
Ocena niedostateczna (2)
Absolwent nie potrafi tworzyć ustnych analiz zagadnień prawnych w aspekcie historycznym
Ocena dostateczna (3)
Absolwent potrafi tworzyć poprawne ustne analizy zagadnień prawnych w aspekcie historycznym
Ocena dobra (4)
Absolwent potrafi tworzyć dobre ustne analizy zagadnień prawnych w aspekcie historycznym
Ocena bardzo dobra (5)
Absolwent potrafi tworzyć bardzo dobre ustne analizy zagadnień prawnych w aspekcie historycznym
PR_K01
metoda oceny: różne formy dyskusji, ocenianie ciągłe
Ocena niedostateczna (2)
Absolwent nie jest gotów do uzupełniania i doskonalenia swojej wiedzy w zakresie procesu historycznego rozwoju norm oraz instytucji prawnych
Ocena dostateczna (3)
Absolwent jest w pewnym zakresie jest gotów do uzupełniania i doskonalenia swojej wiedzy w zakresie procesu historycznego rozwoju norm oraz instytucji prawnych
Ocena dobra (4)
Absolwent jest dobrze przygotowany do uzupełniania i doskonalenia swojej wiedzy w zakresie procesu historycznego rozwoju norm oraz instytucji prawnych
Ocena bardzo dobra (5)
Absolwent jest bardzo dobrze przygotowany do uzupełniania i doskonalenia swojej wiedzy w zakresie procesu historycznego rozwoju norm oraz instytucji prawnych
PR_K03
metoda oceny: różne formy dyskusji, ocenianie ciągłe
Ocena niedostateczna (2)
Absolwent nie jest przygotowany do pracy w grupie, współdziałania i przyjmowania w niej różnych ról oraz uczestnictwa w przygotowaniu projektów społecznych, z uwzględnieniem aspektów prawnych, ekonomicznych i historycznych
Ocena dostateczna (3)
Absolwent jest umiarkowanie gotowy do pracy w grupie, współdziałania i przyjmowania w niej różnych ról oraz uczestnictwa w przygotowaniu projektów społecznych, z uwzględnieniem aspektów prawnych, ekonomicznych i historycznych
Ocena dobra (4)
Absolwent jest dobrze przygotowany do pracy w grupie, współdziałania i przyjmowania w niej różnych ról oraz uczestnictwa w przygotowaniu projektów społecznych, z uwzględnieniem aspektów prawnych, ekonomicznych i historycznych
Ocena bardzo dobra (5)
Absolwent jest bardzo dobrze przygotowany y w grupie, współdziałania i przyjmowania w niej różnych ról oraz uczestnictwa w przygotowaniu projektów społecznych, z uwzględnieniem aspektów prawnych, ekonomicznych i historycznych
PR_K04
metoda oceny: różne formy dyskusji, ocenianie ciągłe
Ocena niedostateczna (2)
Absolwent nie jest przygotowany do określania priorytetów w konkretnym działaniu prawnym, podjętym samodzielnie lub w grupie
Ocena dostateczna (3)
Absolwent jest umiarkowanie gotowy do określania priorytetów w konkretnym działaniu prawnym, podjętym samodzielnie lub w grupie
Ocena dobra (4)
Absolwent jest gotów do określania priorytetów w konkretnym działaniu prawnym, podjętym samodzielnie lub w grupie
Ocena bardzo dobra (5)
Absolwent jest bardzo dobrze przygotowany do określania priorytetów w konkretnym działaniu prawnym, podjętym samodzielnie lub w grupie
|