Wiedza:
ocena dst (3,0) - student zna podstawowe pojęcia związane z istotą nauczania języka obcego, zna podstawowe predyspozycje rozwojowe we wczesnym dzieciństwie do uczenia się języka, zna strategie uczenia się/nauczania we wczesnym dzieciństwie.
ocena dst. plus (3,5) – student i definiuje zna podstawowe pojęcia związane z istotą nauczania języka obcego, zna podstawowe predyspozycje rozwojowe we wczesnym dzieciństwie do uczenia się języka, zna strategie uczenia się/nauczania we wczesnym dzieciństwie.
ocena db (4,0) - student zna i potrafi zdefiniować pojęcia związane z istotą nauczania języka obcego, zna i rozumie podstawowe predyspozycje rozwojowe we wczesnym dzieciństwie do uczenia się języka, rozumie i omawia strategie uczenia się/nauczania we wczesnym dzieciństwie.
ocena db plus (4,5) – student zna, rozumie i potrafi zdefiniować pojęcia związane z istotą nauczania języka obcego, zna i potrafi scharakteryzować predyspozycje rozwojowe we wczesnym dzieciństwie do uczenia się języka, zna i omawia strategie uczenia się/nauczania we wczesnym dzieciństwie.
ocena bdb (5) – student zna, rozumie i w wyczerpujący sposób potrafi zdefiniować pojęcia związane z istotą nauczania języka obcego, zna i potrafi scharakteryzować predyspozycje rozwojowe we wczesnym dzieciństwie do uczenia się języka, zna i omawia strategie uczenia się/nauczania we wczesnym dzieciństwie.
Umiejętności:
ocena dst (3,0) – potrafi zastosować zabawę jako podstawową formę aktywności dzieci.
potrafi skonstruować pomoce dydaktyczne dostosowane do poziomu rozwoju dzieci, na poziomie podstawowym wykorzystuje nowoczesne technologie wspierające proces uczenia się dziecka.
ocena dst. plus (3,5) – potrafi zastosować prostą zabawę jako podstawową formę aktywności dzieci.
potrafi skonstruować i zastosować pomoce dydaktyczne dostosowane do poziomu rozwoju dzieci, na poziomie dostatecznym wykorzystuje nowoczesne technologie wspierające proces uczenia się dziecka.
ocena db (4,0) – potrafi wymyślić i zastosować zabawę jako podstawową formę aktywności dzieci.
potrafi skonstruować i zastosować pomoce dydaktyczne dostosowane do poziomu rozwoju dzieci, wykorzystuje nowoczesne technologie wspierające proces uczenia się dziecka.
ocena db plus (4,5) – potrafi wymyślić i zastosować interesujące zabawy jako podstawową formę aktywności dzieci, potrafi skonstruować i zastosować pomoce dydaktyczne dostosowane do poziomu rozwoju dzieci, przygotowuje też odpowiednie pomoce dydaktyczne z wykorzystaniem zasobów internetowych na tablicy interaktywnej.
ocena bdb (5,0) – potrafi wymyślić i zastosować kreatywne zabawy jako podstawową formę aktywności dzieci, potrafi skonstruować i zastosować kreatywne pomoce dydaktyczne dostosowane do poziomu rozwoju dzieci przygotowuje kreatywne pomoce dydaktyczne z wykorzystaniem zasobów internetowych na tablicy interaktywnej.
Kompetencje:
ocena dst (3,0) - ma podstawową świadomość potrzeby poszerzania swojej wiedzy i wzbogacania swojego warsztatu pracy; odznacza się niską dojrzałością i zaangażowaniem w planowaniu i realizacji działań edukacyjno-wychowawczych.
ocena dst. plus (3,5) - ma podstawową świadomość potrzeby poszerzania swojej wiedzy i wzbogacania swojego warsztatu pracy; odznacza się dostateczną dojrzałością i zaangażowaniem w planowaniu i realizacji działań edukacyjno-wychowawczych.
ocena db (4,0) - ma świadomość potrzeby poszerzania swojej wiedzy i wzbogacania swojego warsztatu pracy; jest dojrzały i zaangażowany w planowanie i realizację działań edukacyjno-wychowawczych.
ocena db plus (4,5) - ma dużą świadomość potrzeby poszerzania swojej wiedzy i wzbogacania swojego warsztatu pracy; jest dojrzały i zaangażowany w planowanie i realizację działań edukacyjno-wychowawczych.
ocena bdb (5,0) - ma dużą świadomość potrzeby poszerzania swojej wiedzy i wzbogacania swojego warsztatu pracy; odznacza się wysoką dojrzałością i z zaangażowaniem w planowaniu i realizacji działań edukacyjno-wychowawczych.
Na ocenę końcową składają się:
kolokwium pisemne – max. 30 pkt.;
aktywność podczas zajęć – max. 10 pkt.
przygotowanie propozycji zabaw i pomocy dydaktycznych - max.10 pkt.
Maksymalna liczba punktów możliwych do zdobycia wynosi 50.
50-47 – ocena 5,0
46-42 – ocena 4,5
41-37 – ocena 4,0
36-32 – ocena 3,5
31-27 - ocena 3,0
26 i poniżej – ocena 2,0
Warunkiem zaliczenia jest uzyskanie min. 16 pkt. z kolokwium.
Powyżej 50% nieobecności student nie będzie dopuszczony do zaliczenia.
|