Metody i kryteria oceniania
Na ocenę 2: Student nie zna zasad i metod wykorzystania technologii w działalności administracji publicznej. Student nie zna i nie rozumie zjawisk związanych z zagrożeniami w cyberprzestrzeni i metod ich identyfikacji. Nie potrafi definiować zagadnień związanych z cyberprzestępczością w kontekście prawnym i pozaprawnym, nie zna podstaw prawnych krajowego systemu cyberbezpieczeństwa, podstawowej terminologii z zakresu cyberbezpieczeństwa; procedur dla działań w przypadku zaistnienia incydentów
Student nie jest gotów do: podejmowania działań związanych ze zwalczaniem zagrożeń w cyberprzestrzeni, identyfikacji i klasyfikacji incydentów, pozyskiwania wiedzy informatycznej z obszaru bezpieczeństwa w gospodarce cyfrowej, w tym również w zakresie obowiązków podmiotów krajowego systemu cyberbezpieczeństwa.
Na ocenę 3, 3,5: student zna jedynie w podstawowym zakresie zasady i metody wykorzystania technologii w działalności administracji publicznej. Student zna i rozumie jedynie w podstawowym zakresie zjawiska związane z zagrożeniami w cyberprzestrzeni i metody ich identyfikacji. Potrafi jedynie w podstawowym zakresie definiować zagadnienia związane z cyberprzestępczością w kontekście prawnym i pozaprawnym, zna jedynie w podstawowym zakresie podstawy prawne krajowego systemu cyberbezpieczeństwa, terminologię z zakresu cyberbezpieczeństwa; procedury dla działań w przypadku zaistnienia incydentów
Student jedynie w podstawowym zakresie jest gotów do: podejmowania działań związanych ze zwalczaniem zagrożeń w cyberprzestrzeni, identyfikacji i klasyfikacji incydentów, pozyskiwania wiedzy informatycznej z obszaru bezpieczeństwa w gospodarce cyfrowej, w tym również w zakresie obowiązków podmiotów krajowego systemu cyberbezpieczeństwa.
Na ocenę 4, 4,5:
student zna zasady i metody wykorzystania technologii w działalności administracji publicznej. Student zna i rozumie zjawiska związane z zagrożeniami w cyberprzestrzeni i metody ich identyfikacji. Potrafi definiować zagadnienia związane z cyberprzestępczością w kontekście prawnym i pozaprawnym, zna podstawy prawne krajowego systemu cyberbezpieczeństwa, terminologię z zakresu cyberbezpieczeństwa; procedury dla działań w przypadku zaistnienia incydentów.
Student jest gotów do: podejmowania działań związanych ze zwalczaniem zagrożeń w cyberprzestrzeni, identyfikacji i klasyfikacji incydentów, pozyskiwania wiedzy informatycznej z obszaru bezpieczeństwa w gospodarce cyfrowej, w tym również w zakresie obowiązków podmiotów krajowego systemu cyberbezpieczeństwa.
Na ocenę 5:
student zna bardzo dobrze zasady i metody wykorzystania technologii w działalności administracji publicznej. Student bardzo dobrze zna i rozumie zjawiska związane z zagrożeniami w cyberprzestrzeni i metody ich identyfikacji. Potrafi bardzo dobrze definiować zagadnienia związane z cyberprzestępczością w kontekście prawnym i pozaprawnym, bardzo dobrze zna podstawy prawne krajowego systemu cyberbezpieczeństwa, terminologię z zakresu cyberbezpieczeństwa; procedury dla działań w przypadku zaistnienia incydentów.
Student jest gotów do: podejmowania działań związanych ze zwalczaniem zagrożeń w cyberprzestrzeni, identyfikacji i klasyfikacji incydentów, pozyskiwania wiedzy informatycznej z obszaru bezpieczeństwa w gospodarce cyfrowej, w tym również w zakresie obowiązków podmiotów krajowego systemu cyberbezpieczeństwa.
Metody weryfikacji wiedzy i umiejętności dla powyższych efektów kształcenia: Test. Prezentacje na zadane tematy przygotowane indywidualnie przez studentów. Aktywność podczas zajęć.
50-60% procent prawidłowych odpowiedzi – ocena dostateczna
60-70% - ocena dostateczna plus
70-80% - ocena dobra
80-90% - ocena dobra plus
90-100% - ocena bardzo dobra
Końcowe zaliczenie przedmiotu zostanie przeprowadzone na platformie Moodle.
|