EFEKT HS1_W01
na ocenę bardzo dobrą:
1. ma uporządkowaną wiedzę z historii sztuki, którą potrafi łączyć z innymi naukami humanistycznymi
na ocenę dobrą:
1. ma wiedzę z historii sztuki, którą potrafi okazjonalnie łączyć z innymi naukami humanistycznymi
na ocenę dostateczną:
1. ma podstawową wiedzę z historii sztuki, której nie potrafi łączyć z innymi naukami humanistycznymi
EFEKTY HS1_U01, HS1_U03, HS1_U04, HS1_U05
na ocenę bardzo dobrą:
1. potrafi w pełni samodzielnie wyszukać potrzebną do opracowywanego zadania bibliografię, oraz przeprowadzić jej krytyczną ocenę i syntezę.
2. potrafi w pełni samodzielnie przeprowadzić analizę dzieła sztuki w oparciu o dostępną literaturę przedmiotu, oraz jego interpretację z zastosowaniem typowych dla historii sztuki metod, w celu określenia jego znaczeń, oddziaływania społecznego i miejsca w procesie historyczno-kulturowym.
3. poprawnie i z dużą swobodą potrafi posługiwać się językiem specjalistycznym, stosując właściwą terminologię z zakresu historii sztuki.
4. posiada umiejętność konstruowania logicznej wypowiedzi w trakcie wygłaszania referatu uzupełnionego prezentacją multimedialną oraz przy pisaniu pracy pisemnej z poprawnie opracowanym aparatem badawczym.
na ocenę dobrą:
1. potrafi samodzielnie z niewielką pomocą prowadzącego wyszukać potrzebną do opracowywanego zadania bibliografię, oraz przeprowadzić jej krytyczną ocenę i syntezę.
2. potrafi samodzielnie z niewielką pomocą prowadzącego przeprowadzić analizę dzieła sztuki w oparciu o dostępną literaturę przedmiotu, oraz jego interpretację z zastosowaniem typowych dla historii sztuki metod, w celu określenia jego znaczeń, oddziaływania społecznego i miejsca w procesie historyczno-kulturowym.
3. w miarę poprawnie posługuje się językiem specjalistycznym, stosując w większości poprawną terminologię z zakresu historii sztuki.
4. posiada względnie zadawalającą umiejętność konstruowania logicznej wypowiedzi w trakcie wygłaszania referatu uzupełnionego prezentacją multimedialną oraz przy pisaniu pracy pisemnej z poprawnie opracowanym aparatem badawczym.
na ocenę dostateczną:
1. potrafi z pomocą prowadzącego wyszukać potrzebną do opracowywanego zadania bibliografię, i przeprowadzić jej krytyczną ocenę i syntezę.
2. potrafi z pomocą prowadzącego przeprowadzić analizę dzieła sztuki w oparciu o dostępną literaturę przedmiotu, oraz jego interpretację z zastosowaniem typowych dla historii sztuki metod, w celu określenia jego znaczeń, oddziaływania społecznego i miejsca w procesie historyczno-kulturowym.
3. ma trudności w posługiwaniu się językiem specjalistycznym, stosuje poprawnie tylko podstawową terminologię z zakresu historii sztuki.
4. ma trudności w konstruowaniu logicznej wypowiedzi w trakcie wygłaszania referatu uzupełnionego prezentacją multimedialną oraz przy pisaniu pracy pisemnej, której towarzyszy aparat badawczy z licznymi błędami.
EFEKT HS1_K01
na ocenę bardzo dobrą:
1. Zachowuje otwartość na uwagi prowadzącego.
2. Dąży do poszerzenia swojej wiedzy w zakresie opracowywanego zadania, korzystając m.in. z konsultacji specjalistycznych u innych wykładowców lub poza uczelnią.
na ocenę dobrą:
1. Zachowuje otwartość na uwagi prowadzącego.
na ocenę dostateczną:
1. Słucha uwag prowadzącego, ale nie chce lub nie potrafi z nich w pełni skorzystać.
|