Czym jest wizja komputerowa? Krótka historia.
Tworzenie obrazu, Prymitywy geometryczne i transformacje, Tworzenie obrazu fotometrycznego, Aparat cyfrowy
Przetwarzanie obrazu ,Operatory punktowe, Filtrowanie liniowe ,Filtrowanie nieliniowe, Transformaty Fouriera ,Piramidy i falki ,Transformacje geometryczne
Dopasowanie i optymalizacja modelu Interpolacja danych rozproszonych Metody wariacyjne i regularyzacja Pola losowe Markowa
Głębokie uczenie się Uczenie nadzorowane Uczenie nienadzorowane Głębokie sieci neuronowe Sieci splotowe Bardziej złożone modele
Rozpoznawanie Rozpoznawanie instancji Klasyfikacja obrazu Wykrywanie obiektów Segmentacja semantyczna Rozumienie wideo Wizja i język
Wykrywanie i dopasowywanie cech Punkty i łaty Krawędzie i kontury Śledzenie konturów Linie i znikające punkty Segmentacja
Wyrównywanie i łączenie obrazu Wyrównanie parami Łączenie obrazu Wyrównanie globalne Komponowanie
Wykrywanie ruchu Wyrównanie translacyjne Ruch parametryczny Przepływ optyczny Ruch warstwowy
Fotografia komputerowa Kalibracja fotometryczna Obrazowanie o wysokim zakresie dynamicznym Superrozdzielczość, usuwanie szumów i rozmyć Matowanie obrazu i składanie Analiza i synteza tekstury
Struktura z ruchu i SLAM Wewnętrzna kalibracja geometrii Oszacowanie położenia Struktura dwuklatkowa z ruchu Struktura wieloklatkowa z ruchu Jednoczesna lokalizacja i mapowanie (SL AM)
Oszacowanie głębokości Geometria epipolarna Rzadka korespondencja Gęsta korespondencja Metody lokalne Optymalizacja globalna Głębokie sieci neuronowe Stereo z wieloma widokami Oszacowanie głębi z jednego oka
Rekonstrukcja 3D Kształt z X Skanowanie 3D Reprezentacje powierzchni Reprezentacje punktowe Reprezentacje objętościowe Rekonstrukcja oparta na modelu Odzyskiwanie map tekstur i albedo
Renderowanie oparte na obrazie Zobacz interpolację Warstwowe obrazy głębi Pola światła i lumigrafy Maty otoczenia Renderowanie oparte na wideo Renderowanie neuronowe
|