Wiedza:
Ocena 2 (ndst): student nie zna podstawowej terminologii dotyczącej modeli Bayesa; student nie zna podstawowych tez głoszonych przez czytanych autorów w tym argumentacji na ich rzecz.
Ocena 3 (dst): student słabo zna podstawową terminologię filozoficzną i naukowa dotyczącą modeli Bayesa. W ograniczonym stopniu rozumie analizowany problemy. Student słabo zna podstawowe tezy głoszone przez omawianych autorów oraz ich argumentację.
Ocena 4 (db): student zadowalająco zna podstawową terminologię filozoficzną i naukową związaną z modelami Bayesa, w dużym stopniu rozumie analizowany problemy.Student zna podstawowe tezy głoszone przez omawianych autorów oraz stosowaną przez nich argumentację.
Ocena 5 (bdb): student doskonale zna podstawową terminologię filozoficzną i naukową dotyczą modeli Bayesa. Doskonale rozumie analizowane problemy. Student dokładnie zna podstawowe tezy głoszone przez omawianych autorów, w tym dobrze zna i rozumie głoszoną przez nich argumentacje.
Umiejętności:
Ocena 2 (ndst): student nie jest w stanie samodzielnie czytać teksty dotyczące modeli Bayesa i dyskutować nad nimi
Ocena 3 (dst): student w małym stopniu jest w stanie samodzielnie czytać teksty dotyczące modeli Bayesa i dyskutować nad nimi
Ocena 4 (db): student jest w stanie samodzielnie zadowalająco teksty dotyczące modeli Bayesa i dyskutować nad nimi
Ocena 5 (bdb): student jest w stanie samodzielnie i twórczo czytać teksty dotyczące modeli Bayesa i dyskutować nad nimi
Kompetencje:
Ocena 2 (ndst): student nie potrafi efektywnie zorganizować własnej pracy oraz krytycznie ocenić stopień jej zaawansowania
Ocena 3 (dst): student w ograniczonym stopniu potrafi zorganizować własną pracę
Ocena 4 (db): student zadowalająco potrafi zorganizować własną pracę nad potrafi zorganizować własną pracę oraz umie krytyczne ocenić stopień ich zaawansowania
Ocena 5 (bdb): student efektywnie organizuje własną pracę oraz umie krytyczne ocenić stopień ich zaawansowania
Na ocenę końcową składają się:
1. Obecność na zajęciach
2. Aktywny udział w zajęciach
3. Cotygodniowe przygotowanie do dyskusji, przygotowanie notatek z zadanego fragmentu tekstu.
4. Przygotowanie referatu oraz jego wygłoszenie.
|