Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Treści internetowe w praktyce (content writing, SEO PR, WCAG) WH-KU-M-II-1-TrInt
Warsztaty (WAR) Semestr zimowy 2022/23

Informacje o zajęciach (wspólne dla wszystkich grup)

Liczba godzin: 30
Limit miejsc: (brak limitu)
Zaliczenie: Zaliczenie na ocenę
Literatura:

C.C. Chapman, A. Handley (red.), Treść jest kluczowa, Gliwice 2012.

L. Evans, Social Media Marketing, Gliwice 2011.

G. Mazurek, Blogi i wirtualne społeczności - wykorzystanie w marketingu, Warszawa 2008.

T. Tomczyk, Bloger i social media, Warszawa 2015.

Adresy internetowe:

https://www.gov.pl/web/dostepnosc-cyfrowa

http://www.fdc.org.pl/

https://adapter.pl/

https://www.w3.org/TR/WCAG21/

http://www.isztuka.edu.pl/i-sztuka/

https://czytanieobrazow.pl/materialy/bez-tytulu-27/

https://rockadroll.pl/

Zebrane w jednym miejscu publikacje:

http://www.fdc.org.pl/opracowania-fdc/

• Dostępne wydarzenia w praktyce

• Informacja dla wszystkich

• Podręcznik szkoleniowca

• E-podręcznik dostępny dla wszystkich

• Narzędzia do badania i tworzenia dostępnych treści – wersja PDF

• Narzędzia do badania i tworzenia dostępnych treści – wersja ePub

• Narzędzia do badania i tworzenia dostępnych treści – wersja MOBI

• Kiedy stosować napisy a kiedy język migowy

• Podręcznik Dobrych Praktyk – WCAG 2.0

• Podręcznik Dostępność serwisów internetowych

• Audiodeskrypcja – zasady tworzenia – Fundacja Kultury bez Barier

• Napisy dla niesłyszących – zasady tworzenia – Fundacja Kultury bez Barier

• Standardy tworzenia audiodeskrypcji do produkcji audiowizualnych – Fundacja Audiodeskrypcja

Chodź opisz nasz świat - poradnik dla redaktorów stron www...

...zawierający wyjaśnienia dla wszystkich, którzy umieszczają informacje na stronach internetowych i chcieliby, by te informacje były dostępne dla wszystkich użytkowników.

http://akceslab.pl/poradnik/

Zakres tematów:

1. Zagadnienia związane z tworzeniem strategii komunikacji w mediach społecznościowych

2. Praktyczne aspekty content writingu

3. Czym jest język korzyści

4. Narzędzia SEO oraz zasada tworzenia słów kluczowych

5. Praktyczne aspekty pisania postów oraz tworzenia kampanii reklamowych: projektowanie odbiorcy, wyznaczenie celów, zwiększanie zasięgu

6. Pozycjonowanie marek i projektów w mediach społecznościowych

7. Ocena efektywności i analiza raportów (Analytics Google, Menedżer reklam na Facebooku)

8. Zagadnienia dostępności w tym:

9. Czym jest dostępność; Grupy odbiorców dostępności.

10. Tworzenie dostępnych cyfrowo dokumentów:

11. Omówienie wytycznych związanych z dostępnością WCAG 2.0.

12. Usługi dostępnościowe – napisy dla osób niesłyszących i Audiodeskrypcja dla osób niewidomych.

13. Prosty język – czyli plain language.

Grupy zajęciowe

zobacz na planie zajęć

Grupa Termin(y) Prowadzący Miejsca Liczba osób w grupie / limit miejsc Akcje
1 każdy poniedziałek, 15:00 - 16:30, sala 215
Monika Przybysz 20/25 szczegóły
Wszystkie zajęcia odbywają się w budynku:
Kampus Dewajtis Nowy Gmach
Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie.
ul. Dewajtis 5,
01-815 Warszawa
tel: +48 22 561 88 00 https://uksw.edu.pl
kontakt deklaracja dostępności mapa serwisu USOSweb 7.0.4.0-1 (2024-05-13)