Wykład, metoda projektowa.
Wykład konwersatoryjny - Wykład połączony z bezpośrednią aktywnością samych słuchaczy,
skierowaną na rozwiązanie problemów teoretycznych lub praktycznych. Największą jego wartością
jest postawienie na tej samej płaszczyźnie mistrza i ucznia oraz zapewnienie udziału studentów
poszukiwaniu odpowiedzi, dochodzeniu do prawdy i bronieniu własnego stanowiska. Wykład ten
jest swoistym dialogiem pomiędzy wykładowca a słuchaczami, którzy poprzez działanie dochodzą
do rozwiązania problemu. Nazwa wykładu pochodzi od łac. conversari - obcować.
Posiada szereg walorów kształcących. Ograniczeniem w stosowaniu jest duża grupa studentów.
Wszystkie powyżej opisane metody stosuję wymiennie.
Muz1_W14
Zna i rozumie wagę społecznych uwarunkowań w pracy muzealnika, a
także rozumie znaczenie badań statystycznych i socjologicznych w
muzeologii i muzealnictwie.
- na ocenę 2 (ndst.): student nie zna i nie rozumie wagi społecznych uwarunkowań w pracy muzealnika, a także nie rozumie znaczenie badań statystycznych i socjologicznych w muzeologii i muzealnictwie.
- na ocenę 3 (dst.):- student posiada ogólną wiedzę i rozumie w stopniu dostatecznym wagę społecznych uwarunkowań w pracy muzealnika, a także posiada ogólną wiedzę i rozumie w stopniu dostatecznym znaczenie badań statystycznych i socjologicznych w
muzeologii i muzealnictwie.
- na ocenę 4 (db.): student posiada dobrze uporządkowaną wiedzę i rozumie w stopniu zadawalającym wagę społecznych uwarunkowań w pracy muzealnika, a
także uporządkowaną wiedzę i rozumie w stopniu zadawalającym znaczenie badań statystycznych i socjologicznych w muzeologii i muzealnictwie.
- na ocenę 5 (bdb.): student posiada bardzo dobrze uporządkowaną wiedzę i rozumie w pełni wagę społecznych uwarunkowań w pracy muzealnika, a
także bardzo uporządkowaną wiedzę i rozumie w pełni znaczenie badań statystycznych i socjologicznych w
muzeologii i muzealnictwie.
Muz1_U01
na ocenę 2 (ndst.): student nie potrafi wykorzystywać wiedzy teoretycznej do interpretowania i analizowania struktury i funkcji muzeum i innych instytucji kultury.
na ocenę 3 (dst.):- student potrafi ogólnie wykorzystywać wiedzę teoretyczną do interpretowania i analizowania struktury i funkcji muzeum i innych instytucji kultury.
- na ocenę 4 (db.): student potrafi dobrze wykorzystywać wiedzę teoretyczną do interpretowania i analizowania struktury i funkcji muzeum i innych instytucji kultury.
- na ocenę 5 (bdb.): student potrafi rzetelnie i profesjonalnie wykorzystywać wiedzę teoretyczną do interpretowania i analizowania struktury i funkcji muzeum i innych instytucji kultury.
Muz1_U08
na ocenę 2 (ndst.): student nie potrafi prezentować własnych poglądów i opinii na temat istniejących muzeów i ich działalności.
na ocenę 3 (dst.):- student potrafi ogólnie prezentować własne poglądy i opinie na temat istniejących muzeów i ich działalności
- na ocenę 4 (db.): student potrafi dobrze prezentować własne poglądy i opinie na temat istniejących muzeów i ich działalności
- na ocenę 5 (bdb.): student potrafi rzetelnie i profesjonalnie, prezentować własne poglądy i opinie na temat istniejących muzeów i ich działalności
Muz1_K04
na ocenę 2 (ndst.): student nie ma świadomości swojej misji wobec społeczeństwa w zasięgu regionalnym i globalnym, nie dostrzega potrzeb społecznych i edukacyjnych w miejscach działania muzeum.
na ocenę 3 (dst.):- student ma ogólną świadomość świadomości swojej misji wobec społeczeństwa w zasięgu regionalnym i globalnym, dostrzega ogólne potrzeby społeczne i edukacyjne w miejscach działania muzeum.
- na ocenę 4 (db.): student ma ugruntowaną świadomości swojej misji wobec społeczeństwa w zasięgu regionalnym i globalnym, dostrzega potrzeby społeczne i edukacyjne w miejscach działania muzeum
- na ocenę 5 (bdb.): student ma bardzo dużą, świadomości swojej misji wobec społeczeństwa w zasięgu regionalnym i globalnym, zawsze dostrzega potrzeby społeczne i edukacyjne w miejscach działania muzeum. Jego wiedza ma charakter rozległy i ugruntowany.
|