Egzamin w formie ustnej.
W zakresie wiedzy:
na ocenę 2 (ndst.) - student nie zna podstawowej terminologii z zakresu procedury administracyjnej w Kościele; nie ma uporządkowanej znajomości podstawowych zagadnień z zakresu procedury administracyjnej w Kościele; nie posiada wiedzy pozwalająca mu na scharakteryzowanie zagadnień z zakresu procedury administracyjnej w Kościele.
- na ocenę 3 (dst.) - student zna dostatecznie podstawową terminologię z zakresu procedury administracyjnej w Kościele; w stopniu dostatecznym posiada uporządkowaną znajomość podstawowych zagadnień z zakresu procedury administracyjnej w Kościele; posiada wiedzę pozwalająca mu na scharakteryzowanie zagadnienia z zakresu procedury administracyjnej w Kościele w stopniu dostatecznym.
- na ocenę 4 (db.) - student zna dobrze podstawową terminologię z zakresu procedury administracyjnej w Kościele; w stopniu dobrym posiada uporządkowaną znajomość podstawowych zagadnień z zakresu procedury administracyjnej w Kościele; posiada wiedzę pozwalająca mu na scharakteryzowanie zagadnienia z zakresu procedury administracyjnej w Kościele w stopniu dobrym.
- na ocenę 5 (bdb.) - student zna bardzo dobrze podstawową terminologię z zakresu procedury administracyjnej w Kościele; w stopniu bardzo dobrym posiada uporządkowaną znajomość podstawowych zagadnień z zakresu procedury administracyjnej w Kościele; posiada wiedzę pozwalająca mu na scharakteryzowanie zagadnienia z zakresu procedury administracyjnej w Kościele w stopniu bardzo dobrym.
W zakresie umiejętności:
- na ocenę 2 (ndst.) - student nie potrafi interpretować norm prawa dotyczących procedury administracyjnej w Kościele; nie potrafi znaleźć i właściwie wykorzystać bibliografii na tematy z zakresu procedury administracyjnej w Kościele; nie potrafi sformułować, pisemnie i ustnie, zagadnień prawnych z zakresu procedury administracyjnej w Kościele.
- na ocenę 3 (dst.) - student potrafi dostatecznie interpretować normy prawne dotyczące procedury administracyjnej w Kościele; potrafi znaleźć i właściwie wykorzystać bibliografię na tematy z zakresu procedury administracyjnej w Kościele w stopniu dostatecznym; potrafi sformułować, pisemnie i ustnie, zagadnienia prawne z zakresu procedury administracyjnej w Kościele stopniu dostatecznym.
- na ocenę 4 (db.) - student potrafi dobrze interpretować normy prawne dotyczące procedury administracyjnej w Kościele; potrafi znaleźć i właściwie wykorzystać bibliografię na tematy z zakresu procedury administracyjnej w Kościele w stopniu dobrym; potrafi sformułować, pisemnie i ustnie, zagadnienia prawne z zakresu procedury administracyjnej w Kościele stopniu dobrym.
- na ocenę 5 (bdb.) - student potrafi bardzo dobrze interpretować normy prawne dotyczące procedury administracyjnej w Kościele; potrafi znaleźć i właściwie wykorzystać bibliografię na tematy z zakresu procedury administracyjnej w Kościele w stopniu bardzo dobrym; potrafi sformułować, pisemnie i ustnie, zagadnienia prawne z zakresu procedury administracyjnej w Kościele stopniu bardzo dobrym.
W zakresie kompetencji:
- na ocenę 2 (ndst.) - student nie potrafi zaplanować i zorganizować indywidualnej pracy mającej na celu przyswojenie treści z zakresu procedury administracyjnej w Kościele; nie angażuje się podczas prowadzonych zajęć, nie uczestniczy w dyskusji, nie formułuje poprawnych wypowiedzi oraz uwagi.
- na ocenę 3 (dst.) - student w stopniu dostatecznym potrafi zaplanować i zorganizować indywidualną pracę mającą na celu przyswojenie treści z zakresu procedury administracyjnej w Kościele; angażuje się podczas prowadzonych zajęć, mało uczestniczy w dyskusji, nie zawsze formułuje poprawne wypowiedzi oraz uwagi.
- na ocenę 4 (db.) - student potrafi dobrze zaplanować i zorganizować indywidualną pracę mającą na celu przyswojenie treści z zakresu procedury administracyjnej w Kościele; aktywnie angażuje się podczas prowadzonych zajęć, uczestniczy w dyskusji, formułuje poprawne wypowiedzi oraz uwagi.
- na ocenę 5 (bdb.) - student potrafi bardzo dobrze zaplanować i zorganizować indywidualną pracę mającą na celu przyswojenie treści z zakresu procedury administracyjnej w Kościele; bardzo aktywnie angażuje się podczas prowadzonych zajęć, aktywnie uczestniczy w dyskusji, formułuje poprawne wypowiedzi oraz uwagi.
|