Wykład:
Egzamin ustny z treści wykładu.
Ocena formalna: poprawność językowa, wykorzystanie literatury.
Wiedza:
Ocena 2 (ndst): student nie zna podstawowej terminologii z zakresu epistemologii, w stopniu umożliwiającym zrozumienie bieżacej problematyki; student nie zna podstawowych tez głoszonych przez Wittgensteina i autorów, których omówiono na zajęciach.
Ocena 3 (dst): student słabo zna podstawową terminologię filozoficzną z zakresu epistemologii, w stopniu umożliwiającym zrozumienie bieżacej problematyki; student słabo zna podstawowe tez głoszonych w ramach badań epistemologicznych, które omówiono na zajęciach. W małym stopniu jest zdolny do samodzielnej lektury tekstu filozoficznego
Ocena 4 (db): student zadowalająco zna podstawową terminologię filozoficzną z zakresu epistemologii, w stopniu umożliwiającym zrozumienie bieżacej problematyki; student dobrze zna podstawowe tezy głoszone przez epistemologów, które omówiono na zajęciach. W znacznym stopniu jest zdolny do samodzielnej lektury tekstu filozoficznego
Ocena 5 (bdb): student doskonale zna odstawową terminologię filozoficzną z zakresu epistemologii, w stopniu umożliwiającym zrozumienie bieżacej problematyki; student dobrze zna podstawowe tez głoszonych przez epistemologów, które omówiono na zajęciach, w tym dobrze zna i rozumie głoszoną przez nich argumentacje. Jest zdolny do samodzielnej lektury teksu filozoficznego i jego dyskusji
Umiejętności:
Ocena 2 (ndst): student nie jest w stanie samodzielnie czytać tekstów z filozofii
Ocena 3 (dst): student w małym stopniu jest w stanie samodzielnie czytać teksty z filozofii
Ocena 4 (db): student jest w stanie samodzielnie zadowalająco czytać teksty z filozofii
Ocena 5 (bdb): student jest w stanie samodzielnie i twórczo czytać teksty z filozofii
Kompetencje:
Ocena 2 (ndst): student nie potrafi efektywnie zorganizować własnej pracy nad tekstem oraz krytycznie ocenić stopień jej zaawansowania
Ocena 3 (dst): student w ograniczonym stopniu potrafi zorganizować własną pracę nad czytaniem i analizowaniem tekstu
Ocena 4 (db): student zadowalająco potrafi zorganizować własną pracę nad potrafi zorganizować własną pracę nad czytaniem i analizowaniem tekstu oraz umie krytyczne ocenić stopień ich zaawansowania
Ocena 5 (bdb): student efektywnie organizuje własną pracę nad czytaniem i analizowaniem tekstu oraz umie krytyczne ocenić stopień ich zaawansowania
Na ocenę końcową składają się:
1. Obecność na zajęciach
2. Aktywny udział w zajęciach
3. Bieżące przygotowywanie pytań do wykładów oraz notatek na ćwiczenia
4. Udział w egzaminie ustnym (po uprzednim zaliczeniu ćwiczeń)
Ćwiczenia:
Obecność na ćwiczeniach (dopuszczalna jest 1 nieobecność usprawiedliwiona)
Aktywność w analizowaniu tekstu i dyskusji (co najmniej w 5 tematach, minimalnie - w 3)
|