Wiedza
Ocena 2 (ndst) - student nie zna elementarnej terminologii używanej w Teologii małżeństwa i rodziny i rozumie jej źródła
Ocena 3 (dst) - student zna w ograniczonym stopniu podstawową terminologię z Teologii małżeństwa i rodziny ; ma miernie uporządkowaną znajomość podstawowych zagadnień dotyczących teologii
Ocena 4 (db) - student dysponuje w stopniu zadowalającym repertuarem pojęć z Teologii małżeństwa i rodziny ; ma średnio uporządkowaną znajomość podstawowych zagadnień dotyczących aksjologii
Ocena 5 (bdb) - student potrafi poprawnie stosować adekwatną terminologię z aksjologii; ma bardzo dobrze uporządkowaną znajomość podstawowych zagadnień dotyczących aksjologii
Umiejętności:
Ocena 2 (ndst) - student nie potrafi analizować, streszczać ani przedstawiać zagadnień z zakresu Teologii małżeństwa i rodziny
Ocena 3 (dst) - student potrafi w ograniczonym stopniu analizować, streszczać i przedstawiać zagadnień z zakresu Teologii małżeństwa i rodziny .
Ocena 4 (db) - student potrafi trafnie analizować, streszczać i przedstawiać zagadnień z zakresuTeologii małżeństwa i rodziny .
Ocena 5 (bdb) - student trafnie streszczać, przedstawiać oraz krytycznie analizować zagadnień z zakresu Teologii małżeństwa i rodziny .
Kompetencje:
Ocena 2 (ndst) - student nie potrafi zaplanować i podjąć działań samokształcących celem nabycia wiedzy z Teologii małżeństwa i rodziny, nie wykazuje zainteresowania dyskusją podejmowaną w tych obszarach.
Ocena 3 (dst) - student potrafi w ograniczonym stopniu podjąć pracę nad samokształceniem w dziedzinie Teologii małżeństwa i rodziny .
Ocena 4 (db) - student potrafi właściwie zaplanować i podjąć pracę nad samokształceniem w dziedzinie nad samokształceniem w dziedzinie Teologii małżeństwa i rodziny , bierze udział w dyskusjach prowadzonych na zajęciach.
Ocena 5 (bdb) - student bardzo dobrze planuje i podejmuje pracę nad samokształceniem w dziedzinie Teologii małżeństwa i rodziny , często bierze udział w dyskusjach prowadzonych na zajęciach.
Do zaliczenia przedmiotu oprócz obecności wymagane są:
1. Przygotowanie do zajęć - przeczytanie zadanej literatury oraz przygotowanie merytoryczne, opracowanie i zaprezentowanie zadanego zagadnienia w formie zadań i prezentacji. Ocenianie w skali 1-5.
2. Aktywny udział w zajęciach oceniany na podstawie obserwacji ciągłej. Ocenianie w skali: 1-3 gdzie: (1) brak aktywności lub aktywność na niskim poziomie; (2) aktywność na średnim poziomie; (3) aktywność na wyróżniającym się poziomie.
Punktacja i odpowiadająca jej ocena końcowa:
91 – 100 % - (5)
81 -90 % - (4,5)
71 -80 % - (4)
66 – 70 % - (3,5)
60 – 65 % - (3)
< 60% - (2)
Egzamin z przedmiotu na ocenę.
Metody realizacji i weryfikacji:
Efekty wiedzy:
Realizacja: metody dydaktyczne – wykład konwersatoryjny, prezentacja multimedialna, indywidualna lektura literatury przedmiotu, praca pisemna - esej na wybrany temat przesłany przez platformę moodle.
Weryfikacja: opracowanie zadania, przygotowanie do kolejnych zajęć oraz aktywny udział w zajęciach
|