Wiedza:
ocena dst (3,0) - student posiada podstawową wiedzę o procesie nauczania i uczenia się oraz o roli nauczyciela i ucznia w procesie nauczania-uczenia się. Zna podstawowe elementy przedszkola i szkoły jako środowiska uczenia się. Na poziomie dostatecznym posiada wiedzę o zastosowaniu mediów cyfrowych w procesie dydaktycznym.
ocena dst. plus (3,5) – student zna i omawia proces nauczania i uczenia się oraz rolę nauczyciela i ucznia w procesie nauczania-uczenia się. Zna i wymienia elementy przedszkola i szkoły jako środowiska uczenia się. Posiada wiedzę na poziomie dostatecznym o wykorzystaniu mediów cyfrowych w procesie dydaktycznym.
ocena db (4,0) – student zna i potrafi wymienić strategie uczenia się uczniów, metody dydaktyczne oraz opisuję rolę nauczyciela i ucznia w procesie nauczania-uczenia się. Zna i opisuje sposoby wykorzystania mediów cyfrowych w procesie edukacyjnym na poziomie dobrym.
ocena db plus (4,5) - student strategie uczenia się uczniów, metody dydaktyczne. Zna i przedstawia rolę nauczyciela i ucznia w procesie nauczania-uczenia się. Zna i opisuje sposoby zastosowania środków cyfrowych i zasobów internetowych w procesie edukacyjnym.
ocena bdb (5) – student ma pogłębioną i uporządkowaną wiedzę z zakresu procesu nauczania i uczenia się w środowisku przedszkolnym i szkolnym. Zna i rozumie strategie uczenia się uczniów, metody dydaktyczne. Potrafi scharakteryzować i proponuje zastosowanie nowych technologii w procesie edukacyjnym.
Umiejętności:
ocena dst (3,0) – student wypowiada się w języku angielskim na tematy dotyczące dziecka i nauczyciela w przestrzeni edukacyjnej na poziomie dostatecznym. Potrafi zaaranżować z pomocą przestrzeń do dyskusji w języku angielskim odnośnie edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej.
ocena dst. plus (3,5) – student potrafi zastosować zdobytą wiedzę w dyskusji w języku angielskim na tematy dotyczące procesów nauczania i uczenia się. Potrafi zaaranżować z pomocą przestrzeń do dyskusji w języku angielskim odnośnie edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej
.ocena db (4,0) – student na poziomie dobrym projektuje i przeprowadza dyskusje w języku angielskim odnośnie tematów związanych z procesem nauczania – uczenia się. Potrafi wypowiedzieć się na podaną kwestię w języku angielskim. Analizuje na poziomie dobrym przekazy w języku angielskim z zakresu edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej.
ocena db plus (4,5) – student stosuje zdobytą wiedzę do zaprojektowania i przeprowadzenia dyskusji w języku angielskim odnośnie tematów związanych z procesem nauczania – uczenia się. Chętnie wypowiada się na podaną kwestię w języku angielskim. Analizuje przekazy w języku angielskim z zakresu edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej.
ocena bdb (5,0) – wykorzystuje i integruje wiedzę teoretyczną z zakresu pedagogiki do zaprojektowania i przeprowadzenia dyskusji w języku angielskim odnośnie tematów związanych z procesem nauczania – uczenia się. Zawsze wypowiada się na podaną kwestię w języku angielskim. Analizuje przekazy w języku angielskim z zakresu edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej.
Kompetencje:
ocena dst (3,0) – Na poziomie dostatecznym bierze udział w pracach grupy, sporadycznie wypowiada się na wybrany temat. Stara się być kreatywny w swoich działaniach, które realizuje na poziomie podstawowym. Przejawia kulturę osobistą i szacunek wobec członków grupy i wykładowcy na poziomie dostatecznym.
ocena dst. plus (3,5) –Angażuje się w pracę zespołu w sposób dostateczny, zabiera głos w dyskusji odnośnie wybranych tematów. Stara się być kreatywny w swoich działaniach, które realizuje w sposób dostateczny. Przejawia kulturę osobistą i szacunek wobec członków grupy i wykładowcy na poziomie dostatecznym.
ocena db (4,0) – Współpracuje w zespole, dyskutuje na każdy temat. Jest kreatywny w podejmowanych działaniach, które stara się zrealizować zgodnie z planem. Przejawia kulturę osobistą i szacunek wobec członków grupy i wykładowcy.
ocena db plus (4,5) – Współpracuje w zespole i próbuje kierować jego pracami, aktywnie uczestniczy w dyskusjach na każdy temat. Jest kreatywny w podejmowanych działaniach, które planuje i doprowadza do efektów końcowych. Przejawia kulturę osobistą i szacunek wobec członków grupy i wykładowcy.
ocena bdb (5,0) – wykazuje chęć i potrzebę, by rozwijać swój warsztat zawodowy i osobisty, wzbogacać go o nowoczesne metody pracy, również online. Współpracuje w zespole i kieruje jego pracami, chętnie dyskutuje na każdy temat. Jest kreatywny w podejmowanych działaniach, które planuje i doprowadza do efektów końcowych. Przejawia wysoką kulturę osobistą i szacunek wobec członków grupy i wykładowców.
Opis składowych oceny końcowej
Warunki zaliczenia przedmiotu:
1. obecność na ćwiczeniach
2. aktywność na zajęciach 10 pkt
3. przygotowanie do zajęć (lektura tekstów) 10 pkt.
4. przygotowanie prezentacji 30 pkt
50-46 – ocena 5,0
45-41 – ocena 4,5
40-36– ocena 4,0
35-31 – ocena 3,5
30-25 - ocena 3,0
24 i poniżej – ocena 2,0
Powyżej 50% nieobecności student nie będzie dopuszczony do zaliczenia.
|