Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Prowadzenie kampanii reklamowych i społecznych, ewaluacja WH-FP-M-II-KampRekl
Ćwiczenia (CW) Semestr letni 2023/24

Informacje o zajęciach (wspólne dla wszystkich grup)

Liczba godzin: 15
Limit miejsc: (brak limitu)
Literatura:

J. Bralczyk, Język na sprzedaż, Gdańsk 2004 (lub in.)

P. Lewiński, Retoryka reklamy, Wrocław 1999

K. Skowronek, Reklama. Studium pragmalingwistyczne, Kraków 2009

W. Smid, Język reklamy, Warszawa 2016

Zakres tematów:

- Cele kampanii reklamowej lub społecznej

- Czas trwania kampanii reklamowej lub społecznej

- Ustalenie budżetu kampanii reklamowej lub społecznej

- Dobór kanałów stanowiących podstawę kampanii reklamowej lub społecznej.

- Dobór grupy docelowej

- Rozpoznanie konkurencji- Real time marketing

Grupy zajęciowe

zobacz na planie zajęć

Grupa Termin(y) Prowadzący Miejsca Liczba osób w grupie / limit miejsc Akcje
1 co druga środa (parzyste), 13:15 - 14:45, sala 410A
Laura Polkowska 3/20 szczegóły
Wszystkie zajęcia odbywają się w budynku:
Kampus Dewajtis Nowy Gmach
Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie.
ul. Dewajtis 5,
01-815 Warszawa
tel: +48 22 561 88 00 https://uksw.edu.pl
kontakt deklaracja dostępności mapa serwisu USOSweb 7.1.1.0-5 (2025-02-26)