Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Zarządzanie wizerunkiem firmy WH-KU-M-II-1-ZarzWiz
Konwersatorium (KON) Semestr zimowy 2023/24

Informacje o zajęciach (wspólne dla wszystkich grup)

Liczba godzin: 30
Limit miejsc: (brak limitu)
Zaliczenie: Zaliczenie na ocenę
Literatura:

Literatura obowiązkowa:

Bergh J., Behrer M., Jak kreować marki, które pokocha pokolenie Y? Wydawnictwo Edgard, Warszawa 2012

Stączek M., Storytelling, Wydawnictwo: EdisonTeam.pl, Warszawa 2014

Kozłowski M., Employer branding, Warszawa 2916

Jarmużek A., Armknecht A., Budowanie wizerunku, Warszawa 2016

Healey M., Czym jest branding, ABE Dom Wydawniczy, Warszawa 2009

Hereżniak M., Marka narodowa, Warszawa 2011

Olins W., O marce, Instytut Marki Polskiej, Warszawa 2004:

Metody i kryteria oceniania:

na ocenę BDB - student zna świetnie zagadnienia dotyczące zarządzania wizerunkiem firmy, ma uporządkowaną wiedzę;

na ocenę DB - student zna dobrze zagadnienia dotyczące zarządzania wizerunkiem firmy, ma nieuporządkowaną wiedzę;

na ocenę DST - student podstawową wiedzę dotyczącą zagadnień z zakresu zarządzania wizerunkiem firmy, ma nieuporządkowaną wiedzę; pobieżnie zna i częściowo rozumie mechanizmy brandingu.

Grupy zajęciowe

zobacz na planie zajęć

Grupa Termin(y) Prowadzący Miejsca Liczba osób w grupie / limit miejsc Akcje
1 każdy wtorek, 9:45 - 11:15, sala 210
Kama Pawlicka 22/50 szczegóły
Wszystkie zajęcia odbywają się w budynku:
Kampus Dewajtis Nowy Gmach
Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie.
ul. Dewajtis 5,
01-815 Warszawa
tel: +48 22 561 88 00 https://uksw.edu.pl
kontakt deklaracja dostępności mapa serwisu USOSweb 7.0.4.0-1 (2024-05-13)