Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie - Centralny System Uwierzytelniania
Strona główna

Zarządzanie wiedzą i czasem WH-KU-K-ZWICZ
Konwersatorium (KON) Semestr letni 2011/12

Informacje o zajęciach (wspólne dla wszystkich grup)

Liczba godzin: 30
Limit miejsc: (brak limitu)
Zaliczenie: Zaliczenie na ocenę
Literatura:

Podstawowe książki dostępne w bibliotece WNH UKSW;

Polly Bird (2003) Time Management, Teach Yourself

Bob Garvey, Bill Williamson, (2002) Beyond Knowledge Management, Dialog creativity and the corporate curriculum, Pearson Education Limited.

Sue Newell, Maxine Robertson, Harry Scarbrough & Jacky Swan, (2002) Managing knowledge work, Palgrave Macmillan.

Vincent Miller, (2011) Understanding Digital Culture, Sage Susan Ward, 11 Time Management Tips, also at: http://sbinfocanada.about.com/cs/timemanagement/a/timemgttips.htm

Literatura, do której odnoszę się w trakcie swoich zajęć:

Bauman, Z, (2000)Liquid Modernity, Cambridge, Polity Press.

Beck, U. (1992) The Risk society: Towards a New Modernity, Sage,

Bernstein, B(1971) ‘On the classification and framing of educational knowledge’ in Young, M..F.D. (ed) Knowledge and Control: New Directionsfor the Sociology of Education and aesthetics in the Modern Social Order, London, Open University, Collier-Macmillan, pp 47-69

Polly Bird(2010) Improve your Time Management, Teach Yourself

Castells, M.(1996) The Rise of the Network Society, Oxford, Blackbell

Drucker, P.F.(1992) Managing in a Time of Great Change, Oxford, Butterworth-Heinemann Ltd

Egan, G (1993) “The shadow side’, Management Today, September, pp 33-8.

Field (2000) Lifelong learning and the new Educational Order, London, Trentham Books.

Goleman, D. (1996) Emotional Intelligence, London, Bloomsbury.

Kuhn, T., S (1962) The Structure of Scientific revolution, Chicago , IL, University of Chicago Press

Senge, P.M. (1990)The Fifth Discipline,: The Art and Practice of the Learning Organization, New York, Doubleday/Currency.

Sennet, R. (1998) The Corrosion of Characters: the Personal Consequence of Work in the New Capitalism, New York, Norton

Soros, G. (2000) Open Society: Reforming Global Capitalism, London, Little Brown

Wiliamson, B. (1998) Lifelong learning: Essays in the Theory, Philosophy and Practice of Lifelong Learning. Leicester, National Institute of Adult and Continuing Education (NIACE)

Metody i kryteria oceniania:

Kryteria oceniania: Obecność na zajęciach, aktywność na zajęciach, weryfikująca przyswojenie całości wiedzy rozmowa sprawdzająca przyswojenie całości materiału w języku angielskim.

Zakres tematów:

Time management

The foundation of the information age and knowledge based economy

Long wave theory.

The foundation of the information age - Post Industrialism and its implications for the knowledge based economy.

Information and network society

Intellectual property and the commoditization of knowledge.

Knowledge creation and team working

Dynamic of team working.

Problems of team working

Summary of the advantages and disadvantages of team decision-making

Internet and knowledge management

Grupy zajęciowe

zobacz na planie zajęć

Grupa Termin(y) Prowadzący Miejsca Liczba osób w grupie / limit miejsc Akcje
1 każdy czwartek, 16:45 - 18:15, sala 210
Piotr Dejneka 27/50 szczegóły
Wszystkie zajęcia odbywają się w budynku:
Kampus Dewajtis Nowy Gmach
Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie.
ul. Dewajtis 5,
01-815 Warszawa
tel: +48 22 561 88 00 https://uksw.edu.pl
kontakt deklaracja dostępności USOSweb 7.0.3.0-1 (2024-04-02)