Atrakcyjność w ujęciu antropologii
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | WB-BI-BCI-02 |
Kod Erasmus / ISCED: |
13.1
|
Nazwa przedmiotu: | Atrakcyjność w ujęciu antropologii |
Jednostka: | Wydział Biologii i Nauk o Środowisku |
Grupy: | |
Punkty ECTS i inne: |
2.00
|
Język prowadzenia: | polski |
Poziom przedmiotu: | podstawowy |
Symbol/Symbole kierunkowe efektów uczenia się: | Efekty uczenia się: BI1_W01, BI1_W03,BI1_W04 |
Wymagania wstępne: | Brak |
Pełny opis: |
Celem przedmiotu jest zapoznanie studenta z zagadnieniami związanymi z atrakcyjnością człowieka w ujęciu antropologicznym i metodami stosowanymi w tej dziedzinie. Celem ćwiczeń jest nabycie umiejętności praktycznych, związanych z poznanymi metodami badawczymi, umiejętność wyszukiwania, przygotowania i przedstawienia krótkiej prezentacji oraz przygotowania i przedstawienia projektu. Student doskonali kompetencje związane z zawodem biologa człowieka. |
Efekty kształcenia i opis ECTS: |
Wykłady: Przedmiotowe efekty uczenia się w zakresie wiedzy: Efekt przedmiotowy 1. student wymienia i opisuje zjawiska i procesy w zakresie problematyki atrakcyjności w ujęciu antropologii Efekt przedmiotowy 2. student objaśnia zjawiska i problemy poruszane na zajęciach i zna ich powiązania z innymi dyscyplinami Efekt przedmiotowy 3. student rozumie terminologię pojęciową i potrafi wymienić stosowane metody badawcze Ćwiczenia: Przedmiotowe efekty kształcenia w zakresie umiejętności: Efekt przedmiotowy 4. student dobiera źródła rozumie literaturę w języku polskim i angielskim Efekt przedmiotowy 5. student potrafi przedstawić prezentację Efekt przedmiotowy 6. student rozumie potrzebę uczenia się przez całe życie Przedmiotowe efekty uczenia się w zakresie kompetencji: Efekt przedmiotowy 7. student potrafi rozstrzygać dylematy związane z zawodem |
Metody i kryteria oceniania: |
Kryteria oceniania w zakresie wiedzy: Na ocenę 2 (ndst) student nie wymienia i nie opisuje zjawisk i procesów w zakresie problematyki atrakcyjności w ujęciu antropologii; nie objaśnia zjawisk i problemów poruszanych na zajęciach i nie zna ich powiązania z innymi dyscyplinami; nie rozumie terminologii pojęciowej i nie potrafi wymienić stosowanych metody badawcze; Na ocenę 3 (dst) student dostatecznie wymienia i opisuje zjawiska i procesy w zakresie problematyki atrakcyjności w ujęciu antropologii; objaśnia zjawiska i problemy poruszane na zajęciach i zna ich powiązania z innymi dyscyplinami; rozumie terminologię pojęciową i potrafi wymienić stosowane metody badawcze; Na ocenę 4 (db) student dobrze wymienia i opisuje zjawiska i procesy w zakresie problematyki atrakcyjności w ujęciu antropologii; objaśnia zjawiska i problemy poruszane na zajęciach i zna ich powiązania z innymi dyscyplinami; rozumie terminologię pojęciową i potrafi wymienić stosowane metody badawcze; Na ocenę 5 (bdb) student bardzo dobrze wymienia i opisuje zjawiska i procesy w zakresie problematyki atrakcyjności w ujęciu antropologii; objaśnia zjawiska i problemy poruszane na zajęciach i zna ich powiązania z innymi dyscyplinami; rozumie terminologię pojęciową i potrafi wymienić stosowane metody badawcze; Kryteria oceniania w zakresie umiejętności: Na ocenę 2 (ndst) student nie dobiera źródeł i nie rozumie literatury w języku polskim i angielskim; nie potrafi przedstawić prezentacji; nie rozumie potrzeby uczenia się przez całe życie; Na ocenę 3(dst) student dostatecznie dobiera źródła rozumie literaturę w języku polskim i angielskim; potrafi przedstawić prezentację; rozumie potrzebę uczenia się przez całe życie; Na ocenę 4 (db) student dobrze dobiera źródła rozumie literaturę w języku polskim i angielskim; potrafi przedstawić prezentację; rozumie potrzebę uczenia się przez całe życie; Na ocenę 5 (bdb) student bardzo dobrze dobiera źródła rozumie literaturę w języku polskim i angielskim; potrafi przedstawić prezentację; rozumie potrzebę uczenia się przez całe życie; Kryteria oceniania w zakresie kompetencji społecznych: Na ocenę 2 (ndst) student nie osiągnął założonego efektu uczenia się i nie potrafi rozstrzygać dylematów związane z zawodem; Na ocenę 3 (dst) student potrafi w stopniu podstawowym rozstrzygać dylematy związane z zawodem; Na ocenę 4 (db) student dobrze potrafi rozstrzygać dylematy związane z zawodem; Na ocenę 5 (bdb) student bardzo dobrze potrafi rozstrzygać dylematy związane z zawodem. |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2021/22" (zakończony)
Okres: | 2021-10-01 - 2022-01-31 |
Przejdź do planu
PN WYK
WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Wykład, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Joanna Nieczuja-Dwojacka | |
Prowadzący grup: | Joanna Nieczuja-Dwojacka | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: | Egzaminacyjny | |
E-Learning: | E-Learning |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2022/23" (zakończony)
Okres: | 2022-10-01 - 2023-01-31 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ WYK
PT |
Typ zajęć: |
Wykład, 30 godzin, 30 miejsc
|
|
Koordynatorzy: | Joanna Nieczuja-Dwojacka | |
Prowadzący grup: | Joanna Nieczuja-Dwojacka | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: | Egzaminacyjny | |
E-Learning: | E-Learning |
|
Opis nakładu pracy studenta w ECTS: | ECTS wykłady: 2 [1 ECTS=30 godzin] udział w wykładzie (bezpośredni kontakt z wykładowczynią): 30 godzin przygotowanie do egzaminu: 25 godzin konsultacje: 5 godzin suma: 60 godzin [60/30=2] ECTS ćwiczenia: 2 [1 ECTS=30 godzin] udział w ćwiczeniach (bezpośredni kontakt z wykładowczynią): 30 godzin przygotowanie do ćwiczeń: 15 godzin przygotowanie projektu: 15 godzin suma: 60 godzin [60/30=2] |
|
Typ przedmiotu: | fakultatywny dowolnego wyboru |
|
Grupa przedmiotów ogólnouczenianych: | nie dotyczy |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie.