Wstęp do glottodydaktyki
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | WH-F-FW-M-II-1-WGlot |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Wstęp do glottodydaktyki |
Jednostka: | Wydział Nauk Humanistycznych |
Grupy: | |
Punkty ECTS i inne: |
2.00
|
Język prowadzenia: | polski |
Poziom przedmiotu: | podstawowy |
Symbol/Symbole kierunkowe efektów uczenia się: | FW2_U10 FW2_K04 FW2_K05 |
Wymagania wstępne: | nie dotyczy |
Skrócony opis: |
Zajęcia poświęcone są podstawom teorii i praktyki nauczania języka jako języka obcego. |
Pełny opis: |
Studenci poznają i opisują (m.in. na podstawie własnych doświadczeń) uczestników i składowe procesu glottodydaktycznego: uczących się języka obcego, nauczycieli języka obcego, istotę przedmiotu uczenia (się) oraz materiały i narzędzia temu procesowi służące. Przedmiotem refleksji są cechy, postawy, kompetencje i świadomość językowa nauczycieli języków obcych; cele, motywacje i potrzeby uczących się; formy i jakość materiałów i narzędzi dydaktycznych. |
Efekty kształcenia i opis ECTS: |
Studenci są przygotowani do uczenia języka jako języka obcego dzięki analizie elementów edukacji językowej i refleksji nad nimi. Studenci umieją jasno i poprawnie formułować opinie dotyczące edukacji językowej. Studenci potrafią umiejętnie uzasadniać wartość wielojęzyczności i wielokulturowości. Studenci sa gotowi do podjęcia zadań zawodowych w sferze edukacji językowej. |
Metody i kryteria oceniania: |
Na ocenę bardzo dobrą studenci znają wszystkie elementy i wszystkich uczestników procesu glottodydaktycznego, potrafią samodzielnie analizować wszelkie sytuacje i zagadnienia związane z uczeniem języka jako obcego. Na ocenę dobrą studenci znają większość elementów procesu glottotydydaktycznego, umieją analizować większość sytuacji i zagadnień dotyczących nauczania języka jako obcego. Na ocenę dostateczną studenci znają podstawowe elementy procesu glottodydaktycznego, umieją w podstawowym stopniu poddać analizie główne sytuacje i zagadnienia związane z nauczaniem języka jako obcego. |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2021/22" (zakończony)
Okres: | 2021-10-01 - 2022-01-31 |
Przejdź do planu
PN WT KON
ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Konwersatorium, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Agnieszka Karolczuk, Małgorzata Ślarzyńska | |
Prowadzący grup: | Agnieszka Karolczuk | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę |
|
E-Learning: | E-Learning (pełny kurs) z podziałem na grupy |
|
Typ przedmiotu: | obowiązkowy |
|
Grupa przedmiotów ogólnouczenianych: | nie dotyczy |
|
Skrócony opis: |
W trakcie zajęć refleksji poddawane są uwarunkowania, okoliczności, kontekst społeczny nauczania języka jako języka obcego. |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2022/23" (zakończony)
Okres: | 2022-10-01 - 2023-01-31 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR KON
CZ KON
PT KON
|
Typ zajęć: |
Konwersatorium, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Agnieszka Karolczuk, Małgorzata Ślarzyńska, Joanna Zajkowska | |
Prowadzący grup: | Agnieszka Karolczuk | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę |
|
E-Learning: | E-Learning (pełny kurs) |
|
Opis nakładu pracy studenta w ECTS: | Aktywny udział w zajęciach: 30 godzin. Przygotowanie do zajęć: 15 godzin. Przygotowanie pracy zaliczeniowej: 8 godzin |
|
Typ przedmiotu: | obowiązkowy |
|
Grupa przedmiotów ogólnouczenianych: | nie dotyczy |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2023/24" (zakończony)
Okres: | 2023-10-01 - 2024-01-31 |
Przejdź do planu
PN KON
WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Konwersatorium, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Agnieszka Karolczuk, Małgorzata Ślarzyńska, Joanna Zajkowska | |
Prowadzący grup: | Agnieszka Karolczuk | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę |
|
Typ przedmiotu: | obowiązkowy |
|
Grupa przedmiotów ogólnouczenianych: | nie dotyczy |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie.