Social media w działaniach promocyjnych
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | WH-FP-M-II-SocMedia |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Social media w działaniach promocyjnych |
Jednostka: | Wydział Nauk Humanistycznych |
Grupy: | |
Punkty ECTS i inne: |
1.00
|
Język prowadzenia: | (brak danych) |
Poziom przedmiotu: | średnio-zaawansowany |
Symbol/Symbole kierunkowe efektów uczenia się: | FP2_W09 FP2_U08 FP2_K05 |
Wymagania wstępne: | Opanowane zasady dotyczące poprawności językowej. |
Pełny opis: |
Podczas zajęć studenci zapoznają się z działaniami promocyjnymi prowadzonymi przez różnorodne marki w mediach społecznościowych. Dowiadują się, jak przygotować kampanię marketingową, która będzie atrakcyjna i skuteczna, a także jak ją dostosować do konkretnej grupy docelowej, zwłaszcza pod względem formy i treści przekazu. Szczegółowej analizie zostanie poddany język wypowiedzi, służący promowaniu marki, zastosowane środki perswazji, słownictwo wartościujące itd. |
Efekty kształcenia i opis ECTS: |
W zakresie FP2_W09: Student zna zasady postępowania związanego z kampaniami promocyjnymi prowadzonymi w mediach społecznościowych. W zakresie FP2_U08: Student potrafi doskonalić własne kompetencje zawodowe. W zakresie FP2_K05: Student ma świadomość roli przekazów reklamowych i ich języka w przestrzeni społecznej. |
Metody i kryteria oceniania: |
Studenci zaliczają zajęcia na podstawie obecności, aktywnego udziału w zajęciach oraz pracy zaliczeniowej w formie analizy wybranej kampanii reklamowej prowadzonej w mediach społecznościowych. Na ocenę bdb student samodzielnie i trafnie analizuje język i strategie stosowane w ramach kampanii reklamowej. Na ocenę dobrą student poprawnie analizuje język i strategie stosowane w ramach kampanii reklamowej. Na ocenę dst student analizuje język i strategie stosowane w ramach kampanii reklamowej z pomocą lub na podstawowym poziomie. |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2023/24" (zakończony)
Okres: | 2024-02-15 - 2024-06-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR KON
CZ PT |
Typ zajęć: |
Konwersatorium, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Laura Polkowska, Joanna Zajkowska | |
Prowadzący grup: | Laura Polkowska | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: | Zaliczenie na ocenę | |
Opis nakładu pracy studenta w ECTS: | 1 pkt ECTS - udział w zajęciach i praca zaliczeniowa |
|
Typ przedmiotu: | obowiązkowy |
|
Grupa przedmiotów ogólnouczenianych: | nie dotyczy |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie.