Creative writing-warsztat copywritera
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | WH-FPZ-M-I-3-WarCop |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Creative writing-warsztat copywritera |
Jednostka: | Wydział Nauk Humanistycznych |
Grupy: | |
Punkty ECTS i inne: |
3.00
|
Język prowadzenia: | (brak danych) |
Dyscyplina naukowa, do której odnoszą się efekty uczenia się: | literaturoznawstwo |
Poziom przedmiotu: | podstawowy |
Symbol/Symbole kierunkowe efektów uczenia się: | FP1_W14 FP1_U09 FP1_K06 |
Skrócony opis: |
Celem zajęć jest wyrobienie w Studentkach i Studentach umiejętności sprawnego posługiwania się słowem pisanym na potrzeby tworzenia tekstów reklamowych, sloganów i innych form marketingowych, zwiększanie inwencji i kreatywności językowej, a także kształtowanie kompetencji niezbędnych do prowadzenia komunikacji z odbiorcami/klientami, zwłaszcza w obszarze nowych mediów. |
Pełny opis: |
Celem zajęć jest wyrobienie w Studentkach i Studentach umiejętności sprawnego posługiwania się słowem pisanym na potrzeby tworzenia tekstów reklamowych, sloganów i innych form marketingowych, zwiększanie inwencji i kreatywności językowej, a także kształtowanie kompetencji niezbędnych do prowadzenia komunikacji z odbiorcami/klientami, zwłaszcza w obszarze nowych mediów. Cel ten realizowany jest zarówno poprzez analizę funkcjonujących w przestrzeni publicznej komunikatów reklamowych pod kątem ich językowego ukształtowania oraz potencjalnej skuteczności, jak i próby samodzielnego tworzenia i redagowania tego typu tekstów. Dodatkowo przedstawionych zostaje szereg praktycznych ćwiczeń pozwalających na doskonalenie sprawności językowej i stymulowanie inwencji lingwistycznej. |
Efekty kształcenia i opis ECTS: |
Po zakończeniu kursu student/ka: Zna podstawowe pojęcia, teorie i zasady postępowania właściwe dla działalności z zakresie copywritingu (FP1_W14) Potrafi samodzielnie doskonalić kompetencje zawodowe w zakresie tworzenia tekstów reklamowych oraz prowadzenia komunikacji biznesowej (FP1_U09) Jest gotów do zastosowania zdobytej wiedzy i umiejętności przy planowaniu swojej własnej działalności zawodowej jako copywriter (FP1_K06) Opis ECTS: - uczestnictwo w zajęciach: 15h - przygotowywanie zadań projektowych: 25h - czytanie literatury przedmiotu: 20h - konsultacje z wykładowcą: 15h Łącznie - 75h = 3 p. ECTS Opis ECTS: - uczestnictwo w zajęciach: 15h - przygotowywanie zadań projektowych: 25h - czytanie literatury przedmiotu: 20h - konsultacje z wykładowcą: 15h Łącznie - 75h = 3 p. ECTS |
Metody i kryteria oceniania: |
Na ocenę DST student/ka: - zna w elementarnym stopniu pojęcia, teorie i zasady postępowania właściwe dla działalności z zakresie copywritingu (KU1_W10) - potrafi w podstawowym stopniu doskonalić kompetencje zawodowe w zakresie tworzenia tekstów reklamowych oraz prowadzenia komunikacji biznesowej (KU1_U10) - jest gotów do zastosowania, w stopniu elementarnym, zdobytej wiedzy i umiejętności przy planowaniu swojej własnej działalności zawodowej jako copywriter (KU1_K06) Na ocenę DB student/ka: - zna w stopniu średnim-wystarczającym pojęcia, teorie i zasady postępowania właściwe dla działalności z zakresie copywritingu (KU1_W10) - potrafi samodzielnie doskonalić kompetencje zawodowe w zakresie tworzenia tekstów reklamowych oraz prowadzenia komunikacji biznesowej (KU1_U10) - jest gotów do kompetentnego zastosowania zdobytej wiedzy i umiejętności przy planowaniu swojej własnej działalności zawodowej jako copywriter (KU1_K06) Na ocenę BDB student/ka: - doskonale orientuje się w pojęciach, teoriach i zasadach postępowania właściwych dla działalności z zakresie copywritingu (KU1_W10) - samodzielnie i aktywnie doskonali własne kompetencje zawodowe w zakresie tworzenia tekstów reklamowych oraz prowadzenia komunikacji biznesowej, a także potrafi wspomagać innych w tym procesie (KU1_U10) - jest gotów do kompetentnego, a także oryginalnego zastosowania zdobytej wiedzy i umiejętności przy planowaniu swojej własnej działalności zawodowej jako copywriter, włącznie z projektowaniem nowatorskich metod i rozwiązań w zakresie twórczego pisania (KU1_K06) |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2021/22" (zakończony)
Okres: | 2021-10-01 - 2022-01-31 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT SO N KON
|
Typ zajęć: |
Konwersatorium, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Piotr Jakubowski, Joanna Zajkowska | |
Prowadzący grup: | Piotr Jakubowski | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę |
|
E-Learning: | E-Learning (pełny kurs) z podziałem na grupy |
|
Typ przedmiotu: | obowiązkowy |
|
Grupa przedmiotów ogólnouczenianych: | nie dotyczy |
|
Skrócony opis: |
Celem zajęć jest wyrobienie w Studentkach i Studentach umiejętności sprawnego posługiwania się słowem pisanym na potrzeby tworzenia tekstów reklamowych, sloganów i innych form marketingowych, zwiększanie inwencji i kreatywności językowej, a także kształtowanie kompetencji niezbędnych do prowadzenia komunikacji z odbiorcami/klientami, zwłaszcza w obszarze nowych mediów. |
|
Pełny opis: |
Celem zajęć jest wyrobienie w Studentkach i Studentach umiejętności sprawnego posługiwania się słowem pisanym na potrzeby tworzenia tekstów reklamowych, sloganów i innych form marketingowych, zwiększanie inwencji i kreatywności językowej, a także kształtowanie kompetencji niezbędnych do prowadzenia komunikacji z odbiorcami/klientami, zwłaszcza w obszarze nowych mediów. Cel ten realizowany jest zarówno poprzez analizę funkcjonujących w przestrzeni publicznej komunikatów reklamowych pod kątem ich językowego ukształtowania oraz potencjalnej skuteczności, jak i próby samodzielnego tworzenia i redagowania tego typu tekstów. Dodatkowo przedstawionych zostaje szereg praktycznych ćwiczeń pozwalających na doskonalenie sprawności językowej i stymulowanie inwencji lingwistycznej. |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie.