Storytelling, język w reklamie i promocji
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | WH-FPZ-M-II-1-StRePr |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Storytelling, język w reklamie i promocji |
Jednostka: | Wydział Nauk Humanistycznych |
Grupy: | |
Punkty ECTS i inne: |
3.00
|
Język prowadzenia: | (brak danych) |
Poziom przedmiotu: | podstawowy |
Symbol/Symbole kierunkowe efektów uczenia się: | FP2_W09 FP2_U08 FP2_K05 |
Wymagania wstępne: | brak |
Skrócony opis: |
Studenci podczas zajęć pracują metodami aktywnymi i w trakcie warsztatów poznają zasady tworzenia strategii komunikacyjnej w oparciu o storytelling, poznają i analizują przykłady wykorzystania storytellingu w biznesie, polityce, kampaniach społecznych. Poznają szerszy kontekst kulturowy storytellingu oraz szukają samodzielnie inspiracji w kulturze i literaturze, które mogą przydać się w konstruowaniu opowieści sprzedających idee lub produkty. |
Pełny opis: |
Studenci podczas zajęć pracują metodami aktywnymi i w trakcie warsztatów poznają zasady tworzenia strategii komunikacyjnej w oparciu o storytelling, poznają i analizują przykłady wykorzystania storytellingu w biznesie, polityce, kampaniach społecznych. Poznają szerszy kontekst kulturowy storytellingu oraz szukają samodzielnie inspiracji w kulturze i literaturze, które mogą przydać się w konstruowaniu opowieści sprzedających idee lub produkty. |
Literatura: |
Marek Stączek, Storytelling, 2014. V. Propp, Morfologia bajki. https://paweltkaczyk.com/pl/jak-byc-lepszym-sprzedawca-uzyj-storytellingu/ https://sprawnymarketing.pl/blog/zasady-storytelling/ https://poradnikprzedsiebiorcy.pl/-storytelling-6-typow-ciekawych-opowiesci https://www.youtube.com/watch?v=nOVlRQvLa0c https://www.youtube.com/watch?v=NpVzyaPGKSc https://www.youtube.com/watch?v=v7pejPxznwY Oraz teksty związane z tematyką zajęć i zainteresowaniem studentów. |
Efekty kształcenia i opis ECTS: |
Student pozna podstawowe zagadnienia dotyczące wykorzystania storytellingu w pracy w komunikacji oraz promocji, nabędzie wiedze i umiejętności pozwalające na krytyczną ocenę kampanii wykorzystujących storytelling, pozna mocne i słabe strony tej techniki. |
Metody i kryteria oceniania: |
Ocenianie ciągłe, kształtujące, praca na zajęciach ma charakter projektowy, ocena koleżeńska. |
Praktyki zawodowe: |
brak |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2023/24" (zakończony)
Okres: | 2023-10-01 - 2024-01-31 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT SO N KON
|
Typ zajęć: |
Konwersatorium, 15 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Joanna Zajkowska, Karolina Zioło-Pużuk | |
Prowadzący grup: | Karolina Zioło-Pużuk | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę |
|
E-Learning: | E-Learning (pełny kurs) |
|
Opis nakładu pracy studenta w ECTS: | 1 punkt ECTS: 0.5 punktu obecność na zajęciach (15 godzin dydaktycznych), praca własna: lektury, przygotowanie prezentacji/ projektu, praca zespołowa - 0.5 punktu ECTS (15 godzin dydaktycznych). |
|
Typ przedmiotu: | obowiązkowy |
|
Grupa przedmiotów ogólnouczenianych: | nie dotyczy |
|
Skrócony opis: |
Studenci podczas zajęć pracują metodami aktywnymi i w trakcie warsztatów poznają zasady tworzenia strategii komunikacyjnej w oparciu o storytelling, poznają i analizują przykłady wykorzystania storytellingu w biznesie, polityce, kampaniach społecznych. Poznają szerszy kontekst kulturowy storytellingu oraz szukają samodzielnie inspiracji w kulturze i literaturze, które mogą przydać się w konstruowaniu opowieści sprzedających idee lub produkty. |
|
Pełny opis: |
Studenci podczas zajęć pracują metodami aktywnymi i w trakcie warsztatów poznają zasady tworzenia strategii komunikacyjnej w oparciu o storytelling, poznają i analizują przykłady wykorzystania storytellingu w biznesie, polityce, kampaniach społecznych. Poznają szerszy kontekst kulturowy storytellingu oraz szukają samodzielnie inspiracji w kulturze i literaturze, które mogą przydać się w konstruowaniu opowieści sprzedających idee lub produkty. |
|
Literatura: |
Marek Stączek, Storytelling, 2014. V. Propp, Morfologia bajki. https://paweltkaczyk.com/pl/jak-byc-lepszym-sprzedawca-uzyj-storytellingu/ https://sprawnymarketing.pl/blog/zasady-storytelling/ https://poradnikprzedsiebiorcy.pl/-storytelling-6-typow-ciekawych-opowiesci https://www.youtube.com/watch?v=nOVlRQvLa0c https://www.youtube.com/watch?v=NpVzyaPGKSc https://www.youtube.com/watch?v=v7pejPxznwY Oraz teksty związane z tematyką zajęć i zainteresowaniem studentów. |
|
Wymagania wstępne: |
brak |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie.