How to build strong brands
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | WH-KON-HBSB |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | How to build strong brands |
Jednostka: | Wydział Nauk Humanistycznych |
Grupy: |
Grupa przedmiotów - oferta Erasmus |
Punkty ECTS i inne: |
6.00
|
Język prowadzenia: | angielski |
Dyscyplina naukowa, do której odnoszą się efekty uczenia się: | nauki o kulturze i religii |
Poziom przedmiotu: | podstawowy |
Symbol/Symbole kierunkowe efektów uczenia się: | KU2_W04 KU2_U01 KU2_U02 KU2_U04 KU2_K03 |
Skrócony opis: |
The main subjects of lessons will be about process of building a strong brand, about brands, their identity, image and brand awareness. |
Pełny opis: |
1) preparatory classes 2. introduction to issues related to building image 3. what is brand and how is it built? 4 Art branding. 5. brand in 4 ways. 6. personal branding. 7. image management in times of crisis 8. building brand through the story. 9) Building relations with clients, also on-line. 10) Rebranding, including rebranding of the visual identity of UKSW 11) logo for the company 12) Building a brand of the country 13) Building a brand of the city 14) gadgets as a form of building the brand |
Literatura: |
Olins W., O marce, Instytut Marki Polskiej, Warszawa 2004: rozdziały: I-Dlaczego marki są ważne dla klientów III- Skąd się wzięły marki i co się stało, gdy dojrzały V - Marki na arenie globalnej VI- Dlaczego marki są ważne wewnątrz firm VIII - Branding narodowy IX - Jak zbudować i utrzymać markę Olins W., Podręcznik brandingu, Instytut Marki Polskiej, Warszawa 2009, w tym rozdziały: I - Widoczność marek II - Architektura marki III - Dlaczego i kiedy wprowadzać branding IV - Marka jako bogactwo korporacyjne V - Budowanie programu brandingu Hereźniak M., Marka narodowa, PWE 2011, w tym rozdziały: I - Kraje jako marki II - Marka narodowa a marka korporacyjna V- Jak budować marki narodowe Vi - Budowanie polskiej marki narodowej Healey M., Czym jest branding, ABE Dom Wydawniczy, Warszawa 2009, w tym rozdziały: Czym jest branding? Do kogo należy marka? Proces rozwoju marki Opowieść i marce, doświadczenie i emocje Wartość marki Mistewicz E., Marketing narracyjny, Wydawnictwo Helion, 2011, w tym rozdziały: I - Opowiedz albo nie przeszkadzaj II - Opowiedz mi o swojej firmie III - Opowiedz mi swoją historię Bergh J., Behrer M., Jak kreować marki, które pokocha pokolenie Y? Wydawnictwo Edgard, Warszawa 2012 Stączek M., Storytelling, Wydawnictwo: EdisonTeam.pl, Warszawa 2014 |
Efekty kształcenia i opis ECTS: |
KU2_W04 KU2_U01 KU2_U02 KU2_U04 KU2_K03 |
Metody i kryteria oceniania: |
1.preparation of a project for credit/ minor work during the semester - 60% 2. Attendance during classes, two absences allowed - 20%. 3. Activity in classes - 20%. |
Praktyki zawodowe: |
Nie dotyczy. |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2022/23" (zakończony)
Okres: | 2022-10-01 - 2023-01-31 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR KON
CZ PT |
Typ zajęć: |
Konwersatorium, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Kama Pawlicka, Agnieszka Smaga, Joanna Zajkowska | |
Prowadzący grup: | Kama Pawlicka | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę |
|
E-Learning: | E-Learning (pełny kurs) |
|
Opis nakładu pracy studenta w ECTS: | ECTS 6: 3 - preparing essey or presantion 1,5 - attendance at classes 1,5 - activity during classes |
|
Typ przedmiotu: | fakultatywny dowolnego wyboru |
|
Grupa przedmiotów ogólnouczenianych: | nie dotyczy |
|
Skrócony opis: |
The main subjects of lessons will be about process of building a strong brand, about brands, their identity, image and brand awareness. |
|
Pełny opis: |
1) preparatory classes 2. introduction to issues related to building image 3. what is brand and how is it built? 4 Art branding. 5. brand in 4 ways. 6. personal branding. 7. image management in times of crisis 8. building brand through the story. 9) Building relations with clients, also on-line. 10) Rebranding, including rebranding of the visual identity of UKSW 11) logo for the company 12) Building a brand of the country 13) Building a brand of the city 14) gadgets as a form of building the brand |
|
Literatura: |
Olins W., O marce, Instytut Marki Polskiej, Warszawa 2004: rozdziały: I-Dlaczego marki są ważne dla klientów III- Skąd się wzięły marki i co się stało, gdy dojrzały V - Marki na arenie globalnej VI- Dlaczego marki są ważne wewnątrz firm VIII - Branding narodowy IX - Jak zbudować i utrzymać markę Olins W., Podręcznik brandingu, Instytut Marki Polskiej, Warszawa 2009, w tym rozdziały: I - Widoczność marek II - Architektura marki III - Dlaczego i kiedy wprowadzać branding IV - Marka jako bogactwo korporacyjne V - Budowanie programu brandingu Hereźniak M., Marka narodowa, PWE 2011, w tym rozdziały: I - Kraje jako marki II - Marka narodowa a marka korporacyjna V- Jak budować marki narodowe Vi - Budowanie polskiej marki narodowej Healey M., Czym jest branding, ABE Dom Wydawniczy, Warszawa 2009, w tym rozdziały: Czym jest branding? Do kogo należy marka? Proces rozwoju marki Opowieść i marce, doświadczenie i emocje Wartość marki Mistewicz E., Marketing narracyjny, Wydawnictwo Helion, 2011, w tym rozdziały: I - Opowiedz albo nie przeszkadzaj II - Opowiedz mi o swojej firmie III - Opowiedz mi swoją historię Bergh J., Behrer M., Jak kreować marki, które pokocha pokolenie Y? Wydawnictwo Edgard, Warszawa 2012 Stączek M., Storytelling, Wydawnictwo: EdisonTeam.pl, Warszawa 2014 |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie.