Komunikowanie masowe, reklama i kampanie społeczne
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | WH-KON-KomMas |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Komunikowanie masowe, reklama i kampanie społeczne |
Jednostka: | Wydział Nauk Humanistycznych |
Grupy: | |
Punkty ECTS i inne: |
3.00
|
Język prowadzenia: | (brak danych) |
Dyscyplina naukowa, do której odnoszą się efekty uczenia się: | językoznawstwo |
Poziom przedmiotu: | podstawowy |
Symbol/Symbole kierunkowe efektów uczenia się: | FP2_W06 FP2_U04 FP2_K02 |
Wymagania wstępne: | brak wymagań wstępnych |
Skrócony opis: |
Celem przedmiotu jest poszerzenie wiedzy z zakresu komunikowania masowego, PR, reklamy, języka mediów, jaką studenci zdobyli na I stopniu lub na specjalizacji :komunikacja...". Przedmiot przeznaczony jest również dla osób, które zetknęły się z tematyką podczas innych zajęć i chcą poszerzyć zdobyte wiadomości. |
Pełny opis: |
Celem przedmiotu jest poszerzenie wiedzy z zakresu komunikowania masowego, PR, reklamy, języka mediów, jaką studenci zdobyli na I stopniu lub na specjalizacji. Przedmiot przeznaczony jest również dla osób, które zetknęły się z tematyką podczas innych zajęć i chcą poszerzyć zdobyte wiadomości. Tematyka zajęć obejmować będzie zagadnienia z zakresu komunikowania masowego, reklamy, prowadzenia kampanii społecznych, ewaluacji działań komunikacyjnych w sferze publicznej, komunikacji w polityce oraz analizy dyskursu medialnego. |
Literatura: |
Baran S. J., Davis D. K. (2007) Teorie komunikowania masowego, Wyd. UJ Kraków Dobek-Ostrowska B. red. (2001) Nauka o komunikowaniu. Podstawowe orientacje teoretyczne, Wyd. Uniwersytetu Wrocławskiego, Wrocław Goban-Klas T. (2004) Media i komunikowanie masowe, Wyd. Naukowe PWN, Warszawa McQuail D. (2008 Teoria komunikowania masowego, , Wyd. Naukowe PWN, Warszawa |
Efekty kształcenia i opis ECTS: |
ma uporządkowaną i pogłębioną wiedzę, obejmującą wybrane teorie i nurty metodologiczne w zakresie nauk o komunikowaniu , ze szczególnym uwzględnieniem zagadnień komunikowania masowego trafi integrować w swym warsztacie naukowym narzędzia badawcze z zakresu różnych dziedzin humanistyki w celu analizowania zjawisk z zakresu komunikacji masowej, reklamy, mediów trafi współdziałać i pracować w grupie, podejmując różnorodne zadania w zakresie realizowanych podczas zajęć projektów |
Metody i kryteria oceniania: |
Ocenianie ciągłe, kształtujące, prace domowe omawiane podczas zajęć, jako element podnoszący umiejętności i wiedzę studentów. Obecność, udział w dyskusji, przygotowanie się do dyskusji na podstawie materiałów |
Praktyki zawodowe: |
brak |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2021/22" (zakończony)
Okres: | 2022-02-01 - 2022-06-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR KON
CZ PT |
Typ zajęć: |
Konwersatorium, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Joanna Zajkowska, Karolina Zioło-Pużuk | |
Prowadzący grup: | Karolina Zioło-Pużuk | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę |
|
Opis nakładu pracy studenta w ECTS: | Aktywność na zajęciach, udział w dyskusji na podstawie wskazywanych lektur. 3 punkty ECTS: 1 punkt (30 godzin) udział w zajęciach, 2 punkty (50-60 godzin) przygotowanie do zajęć, dyskusji podczas zajęć. |
|
Typ przedmiotu: | obowiązkowy |
|
Grupa przedmiotów ogólnouczenianych: | nie dotyczy |
|
Skrócony opis: |
Celem przedmiotu jest poszerzenie wiedzy z zakresu komunikowania masowego, PR, reklamy, języka mediów, jaką studenci zdobyli na I stopniu lub na specjalizacji. Przedmiot przeznaczony jest również dla osób, które zetknęły się z tematyką podczas innych zajęć i chcą poszerzyć zdobyte wiadomości. |
|
Pełny opis: |
Celem przedmiotu jest poszerzenie wiedzy z zakresu komunikowania masowego, PR, reklamy, języka mediów, jaką studenci zdobyli na I stopniu lub na specjalizacji. Przedmiot przeznaczony jest również dla osób, które zetknęły się z tematyką podczas innych zajęć i chcą poszerzyć zdobyte wiadomości. Tematyka zajęć obejmować będzie zagadnienia z zakresu komunikowania masowego, reklamy, prowadzenia kampanii społecznych, ewaluacji działań komunikacyjnych w sferze publicznej, komunikacji w polityce oraz analizy dyskursu medialnego. |
|
Literatura: |
Baran S. J., Davis D. K. (2007) Teorie komunikowania masowego, Wyd. UJ Kraków Dobek-Ostrowska B. red. (2001) Nauka o komunikowaniu. Podstawowe orientacje teoretyczne, Wyd. Uniwersytetu Wrocławskiego, Wrocław Goban-Klas T. (2004) Media i komunikowanie masowe, Wyd. Naukowe PWN, Warszawa McQuail D. (2008 Teoria komunikowania masowego, , Wyd. Naukowe PWN, Warszawa |
|
Wymagania wstępne: |
brak |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie.