Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie - Centralny System UwierzytelnianiaNie jesteś zalogowany | zaloguj się
katalog przedmiotów - pomoc

Komunikowanie masowe, reklama i kampanie społeczne

Informacje ogólne

Kod przedmiotu: WH-KON-KomMas Kod Erasmus / ISCED: (brak danych) / (brak danych)
Nazwa przedmiotu: Komunikowanie masowe, reklama i kampanie społeczne
Jednostka: Wydział Nauk Humanistycznych
Grupy:
Punkty ECTS i inne: 3.00
Język prowadzenia: (brak danych)
Dyscyplina naukowa, do której odnoszą się efekty uczenia się:

językoznawstwo

Poziom przedmiotu:

podstawowy

Symbol/Symbole kierunkowe efektów uczenia się:

FP2_W06 FP2_U04 FP2_K02

Wymagania wstępne:

brak wymagań wstępnych

Skrócony opis:

Celem przedmiotu jest poszerzenie wiedzy z zakresu komunikowania masowego, PR, reklamy, języka mediów, jaką studenci zdobyli na I stopniu lub na specjalizacji :komunikacja...". Przedmiot przeznaczony jest również dla osób, które zetknęły się z tematyką podczas innych zajęć i chcą poszerzyć zdobyte wiadomości.

Pełny opis:

Celem przedmiotu jest poszerzenie wiedzy z zakresu komunikowania masowego, PR, reklamy, języka mediów, jaką studenci zdobyli na I stopniu lub na specjalizacji. Przedmiot przeznaczony jest również dla osób, które zetknęły się z tematyką podczas innych zajęć i chcą poszerzyć zdobyte wiadomości. Tematyka zajęć obejmować będzie zagadnienia z zakresu komunikowania masowego, reklamy, prowadzenia kampanii społecznych, ewaluacji działań komunikacyjnych w sferze publicznej, komunikacji w polityce oraz analizy dyskursu medialnego.

Literatura:

Baran S. J., Davis D. K. (2007) Teorie komunikowania masowego, Wyd. UJ Kraków

Dobek-Ostrowska B. red. (2001) Nauka o komunikowaniu. Podstawowe orientacje teoretyczne, Wyd. Uniwersytetu Wrocławskiego, Wrocław

Goban-Klas T. (2004) Media i komunikowanie masowe, Wyd. Naukowe PWN, Warszawa

McQuail D. (2008 Teoria komunikowania masowego, , Wyd. Naukowe PWN, Warszawa

Efekty kształcenia i opis ECTS:

ma uporządkowaną i pogłębioną wiedzę, obejmującą wybrane teorie i nurty metodologiczne w zakresie nauk o komunikowaniu , ze szczególnym uwzględnieniem zagadnień komunikowania masowego

trafi integrować w swym warsztacie naukowym narzędzia badawcze z zakresu różnych dziedzin humanistyki w celu analizowania zjawisk z zakresu komunikacji masowej, reklamy, mediów

trafi współdziałać i pracować w grupie, podejmując różnorodne zadania w zakresie realizowanych podczas zajęć projektów

Metody i kryteria oceniania:

Obecność, udział w dyskusji, przygotowanie się do dyskusji na podstawie materiałów (prace domowe)

Obecność, udział w dyskusji, przygotowanie się do dyskusji na podstawie materiałów (prace domowe)

Ocena bdb- przygotowanie wszystkich prac domowych

Ocena dobra: zgłoszenie nie więcej niż 2 nieprzygotowań

Ocena dostateczna: więcej niż 2, nie więcej niż 6 nieprzygotowań

Ocena niedostateczna: więcej niż 7 nieprzygotowań

Praktyki zawodowe:

brak

Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2021/22"

Okres: 2022-02-01 - 2022-06-30
Wybrany podział planu:


powiększ
zobacz plan zajęć
Typ zajęć: Konwersatorium, 30 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Joanna Zajkowska, Karolina Zioło-Pużuk
Prowadzący grup: Karolina Zioło-Pużuk
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Zaliczenie na ocenę
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę
Opis nakładu pracy studenta w ECTS:

Aktywność na zajęciach, udział w dyskusji na podstawie wskazywanych lektur.

3 punkty ECTS: 1 punkt (30 godzin) udział w zajęciach, 2 punkty (50-60 godzin) przygotowanie do zajęć, dyskusji podczas zajęć.

Typ przedmiotu:

obowiązkowy

Grupa przedmiotów ogólnouczenianych:

nie dotyczy

Skrócony opis:

Celem przedmiotu jest poszerzenie wiedzy z zakresu komunikowania masowego, PR, reklamy, języka mediów, jaką studenci zdobyli na I stopniu lub na specjalizacji. Przedmiot przeznaczony jest również dla osób, które zetknęły się z tematyką podczas innych zajęć i chcą poszerzyć zdobyte wiadomości.

Pełny opis:

Celem przedmiotu jest poszerzenie wiedzy z zakresu komunikowania masowego, PR, reklamy, języka mediów, jaką studenci zdobyli na I stopniu lub na specjalizacji. Przedmiot przeznaczony jest również dla osób, które zetknęły się z tematyką podczas innych zajęć i chcą poszerzyć zdobyte wiadomości. Tematyka zajęć obejmować będzie zagadnienia z zakresu komunikowania masowego, reklamy, prowadzenia kampanii społecznych, ewaluacji działań komunikacyjnych w sferze publicznej, komunikacji w polityce oraz analizy dyskursu medialnego.

Literatura:

Baran S. J., Davis D. K. (2007) Teorie komunikowania masowego, Wyd. UJ Kraków

Dobek-Ostrowska B. red. (2001) Nauka o komunikowaniu. Podstawowe orientacje teoretyczne, Wyd. Uniwersytetu Wrocławskiego, Wrocław

Goban-Klas T. (2004) Media i komunikowanie masowe, Wyd. Naukowe PWN, Warszawa

McQuail D. (2008 Teoria komunikowania masowego, , Wyd. Naukowe PWN, Warszawa

Wymagania wstępne:

brak

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie.