Play in Education
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | WH-KON-PLAYEDU |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Play in Education |
Jednostka: | Wydział Nauk Humanistycznych |
Grupy: | |
Strona przedmiotu: | https://teams.microsoft.com/l/team/19%3aQ0cIr3xHKgoomdvGZHAC9Zsnd6ne0fQ71shS9A4I8NU1%40thread.tacv2/conversations?groupId=7e7b225f-e84e-4172-a3da-f69b2692ff4f&tenantId=12578430-c51b-4816-8163-c7281035b9b3 |
Punkty ECTS i inne: |
6.00
|
Język prowadzenia: | angielski |
Poziom przedmiotu: | podstawowy |
Symbol/Symbole kierunkowe efektów uczenia się: | NP2_W01 NP2_W02 NP2_W03 NP2_W04 NP2_W05 FP1_W02 FP1_W09 PS_W09 FW2_W01 FW2_U10 FW2_K05 |
Wymagania wstępne: | Nie ma wymagań wstępnych do odbycia tego kursu, ale jedynie poziom języka angielskiego równy B2 umożliwi studentowi bezproblemowy udział w zajęciach oraz napisanie eseju zaliczeniowego. |
Skrócony opis: |
„Zabawa w edukacji” to kurs, który proponuje badanie roli zabawy w edukacji. Kurs porusza kilka zagadnień w celu zgłębienia znaczenia zabawy na różnych etapy edukacji. |
Pełny opis: |
1.Historia zabawy 2. Teoria zabawy 3. Znaczenie zabawy 4. Zabawa w pedagogice 5. Wczesna edukacja dziecka 6. Rodzaje zabawy 7. Gry i zabawy 8. Zabawa i technologia 9. Zabawa w nauczanie języków 10. Zabawa w pedagogice Montessori 11.Wczesne pisanie i czytanie poprzez zabawę 12.Therapia zabawą 13.Tworzenie zabaw 14.Prezentacja zabaw 15.Ocenianie |
Literatura: |
Pramling Samuelsson, I. (ed), Fleer M. (ed.) (2010). Play and Learning in Early Childhood Settings: International Perspectives. Springer Schousboe I. (ed), Winther-Lindqvist D. (ed.) (2015). Children's Play and Development: Cultural-Historical Perspectives. Springer Walker Russ S. (2014). Play in Child Development and Psychotherapy: Toward Empirically Supported Practice. Routledge E. Schaefer C. (2009). Play Therapy for Preschool Children. Amer Psychological Assn J. Leach B. (1997). Small World Play. Scholastic |
Efekty kształcenia i opis ECTS: |
Student kończący kurs nabędzie dobrą znajomość tematyki zabawy w edukacji z perspektywy historycznej, metodologicznej i praktycznej. |
Metody i kryteria oceniania: |
Ocena: egzamin składa się z dwóch części: 1) Esej na 2000 słów na uzgodniony temat powiązany z zabawą; 2) Udział oraz wykonywanie ćwiczeń na zajęciach. |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2022/23" (zakończony)
Okres: | 2023-02-01 - 2023-06-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR KON
CZ PT |
Typ zajęć: |
Konwersatorium, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Alberto Regagliolo, Małgorzata Ślarzyńska, Joanna Zajkowska | |
Prowadzący grup: | Alberto Regagliolo | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę |
|
Typ przedmiotu: | obowiązkowy |
|
Grupa przedmiotów ogólnouczenianych: | nie dotyczy |
|
Skrócony opis: |
„Zabawa w edukacji” to kurs, który proponuje badanie roli zabawy w edukacji. Kurs porusza kilka zagadnień w celu zgłębienia znaczenia zabawy na różnych etapy edukacji. |
|
Literatura: |
Pramling Samuelsson, I. (ed), Fleer M. (ed.) (2010). Play and Learning in Early Childhood Settings: International Perspectives. Springer Schousboe I. (ed), Winther-Lindqvist D. (ed.) (2015). Children's Play and Development: Cultural-Historical Perspectives. Springer Walker Russ S. (2014). Play in Child Development and Psychotherapy: Toward Empirically Supported Practice. Routledge E. Schaefer C. (2009). Play Therapy for Preschool Children. Amer Psychological Assn J. Leach B. (1997). Small World Play. Scholastic |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie.