Marketing w kulturze
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | WH-KU-M-I-2-MarketKu |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Marketing w kulturze |
Jednostka: | Wydział Nauk Humanistycznych |
Grupy: | |
Punkty ECTS i inne: |
3.00
|
Język prowadzenia: | polski |
Dyscyplina naukowa, do której odnoszą się efekty uczenia się: | nauki o kulturze i religii |
Poziom przedmiotu: | podstawowy |
Symbol/Symbole kierunkowe efektów uczenia się: | KU1_W07 -KU1_W15 -KU1_W16 -KU1_U04 -KU1_U05 -KU1_K02 -KU1_K03 |
Skrócony opis: |
Cele przedmiotu: wprowadzenie w problematykę marketingu, przedstawienie zasad orientacji marketingowej w instytucjach kultury, wyróżnienie i omówienie specyficznych cech działalności marketingowej na rynku kultury, zdefiniowanie marketingu strategicznego, analizy marketingowej budowanie marki, prezentacja i analiza konkretnych przykładów. |
Pełny opis: | |
Efekty kształcenia i opis ECTS: |
KU1_W07 - posiada uporządkowaną wiedzę szczegółową w zakresie upowszechniania kultury, metod i warunków animacji życia kulturalnego i zarządzania kulturą -KU1_W15 - ma uporządkowaną podstawową wiedzę o zasadach i warunkach organizacyjnych oraz ekonomicznych funkcjonowania instytucji kultury -KU1_W16 - posiada orientację we współczesnym życiu kulturalnym oraz zna zasady aktywnego i systematycznego w nim uczestnictwa -KU1_U04 - potrafi opracować wyniki własnych badań i zaprezentować je w formie pisemnej oraz ustnej w sposób dowodzący posiadania umiejętności rozwiązywania problemów w zakresie kulturoznawstwa -KU1_U05 - umie samodzielnie zdobywać wiedzę i rozwijać umiejętności badawcze, kierując się wskazówkami opiekuna naukowego -KU1_K02 - zna zasady oraz rozumie potrzebę aktywnego uczestnictwa w bieżących wydarzeniach kulturalnych i społecznych -KU1_K03 - potrafi pracować w grupie, przyjmując w niej różne role oraz doskonaląc kompetencje i sprawności komunikacyjne |
Metody i kryteria oceniania: |
na ocenę BDB - student zna świetnie zagadnienia dotyczące marketingu w kulturze, ma uporządkowaną wiedzę; zna i rozumie mechanizmy i strategie, wykorzystywane w marketingu oraz pojawianie się tych zagadnień w sferze szeroko pojętej kultury. na ocenę DB - student zna dobrze zagadnienia dotyczące marketingu w kulturze, ma nieuporządkowaną wiedzę; na ocenę DST - student podstawową wiedzę dotyczącą zagadnień z zakresu marketingu w kulturze, ma nieuporządkowaną wiedzę; pobieżnie zna i częściowo rozumie zagadnienia, związane z marketingiem w kulturze; |
Praktyki zawodowe: |
Nie dotyczy. |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2021/22" (zakończony)
Okres: | 2021-10-01 - 2022-01-31 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Konwersatorium, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | (brak danych) | |
Prowadzący grup: | (brak danych) | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę |
|
E-Learning: | E-Learning (pełny kurs) z podziałem na grupy |
|
Typ przedmiotu: | obowiązkowy |
|
Grupa przedmiotów ogólnouczenianych: | nie dotyczy |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2022/23" (zakończony)
Okres: | 2023-02-01 - 2023-06-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CW
CZ PT |
Typ zajęć: |
Ćwiczenia, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Kama Pawlicka, Joanna Zajkowska, Magdalena Złocka-Dąbrowska | |
Prowadzący grup: | Kama Pawlicka | |
Strona przedmiotu: | https://teams.microsoft.com/l/team/19%3a_wTp32wmI8IIxmEyJOqd2DWYW8KfQjZcRyMHIqPFfMc1%40thread.tacv2/conversations?groupId=71648065-a964-41f7-81e7-289f3d9d93d7&tenantId=12578430-c51b-4816-8163-c7281035b9b3 | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Ćwiczenia - Zaliczenie na ocenę |
|
E-Learning: | E-Learning (pełny kurs) |
|
Opis nakładu pracy studenta w ECTS: | 1) obecność na zajęciach 2) aktywność na zajęciach 3) przygotowanie eseju lub prezentacji na zaliczenie |
|
Typ przedmiotu: | obowiązkowy |
|
Grupa przedmiotów ogólnouczenianych: | nie dotyczy |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie.