Język reklamy
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | WH-KU-M-II-1-JReklam |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Język reklamy |
Jednostka: | Wydział Nauk Humanistycznych |
Grupy: | |
Punkty ECTS i inne: |
3.00
|
Język prowadzenia: | polski |
Dyscyplina naukowa, do której odnoszą się efekty uczenia się: | nauki o komunikacji społecznej i mediach |
Poziom przedmiotu: | podstawowy |
Symbol/Symbole kierunkowe efektów uczenia się: | KU2_W10 KU2_U08 KU2_K05 |
Wymagania wstępne: | Brak wymagań |
Pełny opis: |
Zajęcia są poświęcone językowi reklamy, służą kształceniu u studentów umiejętności opisu, analizy i krytycznej oceny języka przekazów reklamowych. W trakcie zajęć studenci: - poszerzają wiedzę o strukturze języka polskiego; - rozwijają znajomość słownictwa opisującego, waloryzującego i oceniającego; - pogłębiają znajomość własnego języka w zakresie elastyczności morfologicznej polszczyzny; - uczą się opisywać i analizować elementy językowe w przekazach reklamowych; - poszerzają wiedzę o mechanizmach perswazji językowej i manipulacji; - rozwijają kreatywność językową podczas analizy kształtu językowego przekazów reklamowych oraz prób tworzenia własnych tekstów o charakterze reklamowym. |
Efekty kształcenia i opis ECTS: |
W zakresie KU2_W10: Student zna pojęcia związane z analizą językową i strukturą języka polskiego. W zakresie KU2_U08: Student potrafi dokonać opisu i analizy języka przekazu reklamowego. W zakresie KU2_K05: Student ma świadomość roli przekazów reklamowych i ich języka w przestrzeni społecznej. |
Metody i kryteria oceniania: |
Studenci zaliczają zajęcia na podstawie obecności, aktywnego udziału w zajęciach oraz pracy zaliczeniowej w formie analizy wybranego językowego przekazu reklamowego. Na ocenę bdb student samodzielnie i umiejętnie analizuje język przekazu reklamowego. Na ocenę dobrą student poprawnie analizuje język przekazu reklamowego. Na ocenę dst student analizuje język przekazu reklamowego korzystając z pomocy innych. |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2021/22" (zakończony)
Okres: | 2021-10-01 - 2022-01-31 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT KON
|
Typ zajęć: |
Konwersatorium, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Dorota Dąbrowska, Agnieszka Karolczuk, Agnieszka Smaga | |
Prowadzący grup: | Agnieszka Karolczuk | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę |
|
E-Learning: | E-Learning (pełny kurs) z podziałem na grupy |
|
Typ przedmiotu: | obowiązkowy |
|
Grupa przedmiotów ogólnouczenianych: | nie dotyczy |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2023/24" (zakończony)
Okres: | 2023-10-01 - 2024-01-31 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ KON
PT |
Typ zajęć: |
Konwersatorium, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Laura Polkowska, Joanna Zajkowska, Magdalena Złocka-Dąbrowska | |
Prowadzący grup: | Laura Polkowska | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę |
|
Opis nakładu pracy studenta w ECTS: | 3 punkty ECTS udział w zajęciach - 1 pkt przygotowanie pracy zaliczeniowej oraz jej prezentacja - 2 pkt |
|
Typ przedmiotu: | obowiązkowy |
|
Grupa przedmiotów ogólnouczenianych: | nie dotyczy |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie.