Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie - Centralny System UwierzytelnianiaNie jesteś zalogowany | zaloguj się
katalog przedmiotów - pomoc

Język reklamy

Informacje ogólne

Kod przedmiotu: WH-KU-M-II-1-JezRekl Kod Erasmus / ISCED: (brak danych) / (brak danych)
Nazwa przedmiotu: Język reklamy
Jednostka: Wydział Nauk Humanistycznych
Grupy:
Punkty ECTS i inne: 3.00
Język prowadzenia: (brak danych)
Poziom przedmiotu:

podstawowy

Symbol/Symbole kierunkowe efektów uczenia się:

KJ-spec1_W05

KJ-spec1_W09

KJ-spec1_U05

KJ-spec1_K04


Skrócony opis:

Celem zajęć jest przedstawienie specyfiki języka reklamy .

Pełny opis:

Studenci poznają historię reklamy oraz różne rodzaje reklamy, w tym reklamę społeczną i polityczną, wraz z ich specyfiką. Studencie poznają sposób oceny skuteczności reklamy.

Zajęcia będą mieć charakter praktyczny i polegać będą na analizie przekazów reklamowych, środków stylistycznych, chwytów retorycznych, specyfiki sloganów reklamowych. Studenci samodzielnie będą konstruować przekazy reklamowe zgodnie z zadaniami podanymi podczas zajęć.

Literatura:

Marek Kochan, Slogan w reklamie i polityce.

Aleksandra Radziewska, Preagmalingwistyczne wyznaczniki skuteczności komunikacyjnej tekstów reklamowych.

Jerzy Bralczyk, Język na sprzedaż.

Piotr H. Lewiński, Retoryka reklamy.

Metody i kryteria oceniania:

Obecność na zajęciach, aktywny udział w zajęciach, wykonywanie zadań podczas zajęć i prac domowych .

Praktyki zawodowe:

nie dotyczy

Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2019/20" (zakończony)

Okres: 2019-10-01 - 2020-01-31
Wybrany podział planu:


powiększ
zobacz plan zajęć
Typ zajęć: Konwersatorium, 30 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Piotr Jakubowski, Karolina Zioło-Pużuk
Prowadzący grup: Karolina Zioło-Pużuk
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Zaliczenie na ocenę
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę
Typ przedmiotu:

obowiązkowy

Grupa przedmiotów ogólnouczenianych:

nie dotyczy

Skrócony opis:

Celem zajęć jest przedstawienie specyfiki języka reklamy oraz aktywna praca na konstruowaniem skutecznych przekazów reklamowych.

Pełny opis:

Studenci poznają historię reklamy oraz różne rodzaje reklamy, w tym reklamę społeczną i polityczną, wraz z ich specyfiką. Studencie poznają sposób oceny skuteczności reklamy.

Zajęcia będą mieć charakter praktyczny i polegać będą na analizie przekazów reklamowych, środków stylistycznych, chwytów retorycznych, specyfiki sloganów reklamowych. Studenci samodzielnie będą konstruować przekazy reklamowe zgodnie z zadaniami podanymi podczas zajęć.

Literatura:

Marek Kochan, Slogan w reklamie i polityce.

Aleksandra Radziewska, Preagmalingwistyczne wyznaczniki skuteczności komunikacyjnej tekstów reklamowych.

Jerzy Bralczyk, Język na sprzedaż.

Piotr H. Lewiński, Retoryka reklamy.

Wymagania wstępne:

brak

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie.