Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie - Centralny System UwierzytelnianiaNie jesteś zalogowany | zaloguj się
katalog przedmiotów - pomoc

PR, promocja, kształtowanie wizerunku

Informacje ogólne

Kod przedmiotu: WH-KU-M-II-1-PRProm Kod Erasmus / ISCED: (brak danych) / (brak danych)
Nazwa przedmiotu: PR, promocja, kształtowanie wizerunku
Jednostka: Wydział Nauk Humanistycznych
Grupy:
Punkty ECTS i inne: 3.00
Język prowadzenia: (brak danych)
Poziom przedmiotu:

podstawowy

Symbol/Symbole kierunkowe efektów uczenia się:

KJ-spec1_W05

KJ-spec1_W09

KJ-spec1_U05

KJ-spec1_K02

KJ-spec1_K04



Skrócony opis:

Celem zajęć jest przedstawienie podstaw PR i narzędzi prowadzenia działań komunikacyjnych w różnych typach organizacji.

Pełny opis:

Studenci poznają historię PR, ewolucję zjawiska, pojęcia i miejsce PR w strukturach współczesnych organizacji (w tym w instytucjach kultury). Studenci poznają podstawie narzędzie PR oraz sposoby ich ewaluacji, w tym sposobów prowadzenia kampanii komunikacyjnych w mediach tradycyjnych i elektronicznych (oraz społecznościowych).

Literatura:

Barbara Rozwadowska, Public Relations.

Content marketing po polsku.

Joanna Wrycza- Bekier, Fasttext lub Magia słów. Jak pisać teksty, które porwą tłumy.

Metody i kryteria oceniania:

Aktywny udział w zajęciach. Wykonywanie zadań podczas zajęć i zadań domowych .

Praktyki zawodowe:

nie dotyczy

Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2019/20" (zakończony)

Okres: 2019-10-01 - 2020-01-31
Wybrany podział planu:


powiększ
zobacz plan zajęć
Typ zajęć: Konwersatorium, 30 godzin więcej informacji
Koordynatorzy: Piotr Jakubowski, Karolina Zioło-Pużuk
Prowadzący grup: Karolina Zioło-Pużuk
Lista studentów: (nie masz dostępu)
Zaliczenie: Przedmiot - Zaliczenie na ocenę
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę
Typ przedmiotu:

obowiązkowy

Grupa przedmiotów ogólnouczenianych:

nie dotyczy

Skrócony opis:

Celem zajęć jest przedstawienie podstaw PR i narzędzi prowadzenia działań komunikacyjnych w różnych typach organizacji.

Pełny opis:

Studenci poznają historię PR, ewolucję zjawiska, pojęcia i miejsce PR w strukturach współczesnych organizacji (w tym w instytucjach kultury). Studenci poznają podstawie narzędzie PR oraz sposoby ich ewaluacji, w tym sposobów prowadzenia kampanii komunikacyjnych w mediach tradycyjnych i elektronicznych (oraz społecznościowych).

Literatura:

Barbara Rozwadowska, Public Relations.

Content marketing po polsku.

Joanna Wrycza- Bekier, Fasttext lub Magia słów. Jak pisać teksty, które porwą tłumy.

Wymagania wstępne:

brak

Opisy przedmiotów w USOS i USOSweb są chronione prawem autorskim.
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie.