PR, promocja, kształtowanie wizerunku
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | WH-KU-M-II-1-PRProm |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | PR, promocja, kształtowanie wizerunku |
Jednostka: | Wydział Nauk Humanistycznych |
Grupy: | |
Punkty ECTS i inne: |
(brak)
|
Język prowadzenia: | (brak danych) |
Poziom przedmiotu: | podstawowy |
Symbol/Symbole kierunkowe efektów uczenia się: | KJ-spec1_W05 KJ-spec1_W09 KJ-spec1_U05 KJ-spec1_K02 KJ-spec1_K04 |
Skrócony opis: |
Celem zajęć jest przedstawienie podstaw PR i narzędzi prowadzenia działań komunikacyjnych w różnych typach organizacji. |
Pełny opis: |
Studenci poznają historię PR, ewolucję zjawiska, pojęcia i miejsce PR w strukturach współczesnych organizacji (w tym w instytucjach kultury). Studenci poznają podstawie narzędzie PR oraz sposoby ich ewaluacji, w tym sposobów prowadzenia kampanii komunikacyjnych w mediach tradycyjnych i elektronicznych (oraz społecznościowych). |
Literatura: |
Barbara Rozwadowska, Public Relations. Content marketing po polsku. Joanna Wrycza- Bekier, Fasttext lub Magia słów. Jak pisać teksty, które porwą tłumy. |
Metody i kryteria oceniania: |
Aktywny udział w zajęciach. Wykonywanie zadań podczas zajęć i zadań domowych . |
Praktyki zawodowe: |
nie dotyczy |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie.