Treści internetowe w praktyce (content writing, SEO PR, WCAG)
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | WH-KU-M-II-1-TrInt |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Treści internetowe w praktyce (content writing, SEO PR, WCAG) |
Jednostka: | Wydział Nauk Humanistycznych |
Grupy: | |
Strona przedmiotu: | https://teams.microsoft.com/l/channel/19%3a9d5a9ef9b4c44e73bcba3313b887b081%40thread.tacv2/Og%25C3%25B3lny?groupId=cc32c642-e6e6-4cd8-a53d-671f97cc9297&tenantId=12578430-c51b-4816-8163-c7281035b9b3 |
Punkty ECTS i inne: |
3.00
|
Język prowadzenia: | polski |
Dyscyplina naukowa, do której odnoszą się efekty uczenia się: | nauki o kulturze i religii |
Poziom przedmiotu: | podstawowy |
Symbol/Symbole kierunkowe efektów uczenia się: | KU2_W04 KU2_U04 KU2_U08 KU2_K03 |
Pełny opis: |
Celem zajęć jest: - nabycie praktycznej wiedzy z zakresu public relations oraz zarządzania informacją - umiejętność stosowania w praktyce trendów w komunikacji PR i marketingowej, także tych antycypujących kryzys, szacowania szans i zagrożeń oraz silnych i słabych stron (SWOT) w komunikacji, sytuowania działań PR w obszarze kultury medialnej, umiejętność tworzenia tekstów i komunikatów, planowania i prowadzenia działań content marketingowych - pozyskanie praktycznej wiedzy z zakresu tworzenia treści komunikacyjnych, zasad tworzenia dobrego wizerunku organizacji, współczesnych reguł i trendów w PR - nabycie praktycznych umiejętności sprawnego i profesjonalnego zarządzania komunikacją w social media - nabycie wiedzy z zakresu pozycjonowania treści w internecie - umiejętność tworzenia publikacji w social media w realnych kanałach komunikacyjnych |
Efekty kształcenia i opis ECTS: |
KU2_W04 Zna mechanizmy funkcjonowania współczesnej komunikacji medialnej; rozumie ich uwarunkowania, mechanizmy oraz znaczenie dla konstruowania przekazów medialnych, rozpoznaje rodzaje treści medialnych KU2_U04 Potrafi komunikować się na specjalistyczne tematy związane z mechanizmami medialnymi prezentując je metodą case study przed całą grupą na przykładzie wybranej kampanii społecznej, dostosowując poziom swoich wypowiedzi do kompetencji interlokutorów. KU2_U08 Potrafi samodzielnie planować i realizować proces doskonalenia kompetencji komunikacyjnych, a także inspirować i organizować proces uczenia się innych osób w zespole, zachęcając do interakcji i dyskusji KU2_K03 Jest gotów do wykorzystania swej wiedzy, zainteresowań oraz pasji do podjęcia praktycznych działań upowszechniających i promujących kulturę i jej wytwory kultury popularnej w postaci prezentacji multimedialnej, nagrania video oraz strategii komunikacyjnej |
Metody i kryteria oceniania: |
Na ocenę 3 – potrafi zdefiniować, czym jest odbiorca i przekaz w mediach społecznościowych, ale nie potrafi przygotować strategii komunikacyjnej, nie potrafi samodzielnie planować i realizować procesu doskonalenia kompetencji a zna jedynie podstawowe reguły, potrafi stworzyć tekst, który wypełnia częściowo zasady dostępności cyfrowej Na ocenę 4 – zna model tworzenia strategii komunikacji w mediach społecznościowych (w tym SEO oraz content writing), podejmuje próby przygotowania takiej strategii w działań z marketingu internetowego dotyczącego organizacji lub/i projektu z dziedziny kultury, tworzy prezentację multimedialną, potrafi przygotować tekst wypełniający większość zasad dostępności cyfrowej Na ocenę 5 – potrafi kompetentnie zaplanować strategię komunikacji internetowej, dobrać odpowiednie narzędzia internetowej komunikacji, umie posługiwać się SEO; umiejętnie analizuje obecność w mediach społecznościowych danego brandu, tworzy pełną i dobrze przemyślaną prezentację multimedialną, tworzy tekst wypełniający wszystkie zasady dostępności cyfrowej i potrafi go umiejętnie zastosować do różnych kanałów przekazu |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2021/22" (zakończony)
Okres: | 2021-10-01 - 2022-01-31 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Konwersatorium 2, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | (brak danych) | |
Prowadzący grup: | (brak danych) | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Konwersatorium 2 - Zaliczenie na ocenę |
|
E-Learning: | E-Learning (pełny kurs) z podziałem na grupy |
|
Typ przedmiotu: | obowiązkowy |
|
Grupa przedmiotów ogólnouczenianych: | nie dotyczy |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2022/23" (zakończony)
Okres: | 2022-10-01 - 2023-01-31 |
Przejdź do planu
PN WAR
WT ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Warsztaty, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Monika Przybysz, Joanna Zajkowska, Magdalena Złocka-Dąbrowska | |
Prowadzący grup: | Monika Przybysz | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Warsztaty - Zaliczenie na ocenę |
|
E-Learning: | E-Learning (pełny kurs) |
|
Opis nakładu pracy studenta w ECTS: | Student powinien - z uwagą przyswoić wszystkie elementy zaliczenia prezentowane na 1. zajęciach dotyczące warunków zaliczenia - brać aktywny udział w dyskusji na zajęciach - odczytywać komunikaty z grupy zajęciowej prowadzonej do zajęć z archiwum wszelkich materiałów ze względu na konieczność szybkiej wymiany informacji dotyczącej kryzysów w social media; - w prezentacjach oraz pracy w trakcie semestru nie poruszać tematów, które można uznać za niestosowne lub/i wywołać silne reakcje emocjonalne odbiorców, bądź mogą wywoływać silne emocje i dzielić odbiorców, jak kwestie związane z seksem, religią, sportem i polityką oraz mogłyby zostać odebrane jako wulgarne (materiały w prezentacjach, dotyczące akcji związanych z użytym językiem wulgarnym itp.) - być aktywnym na zajęciach zachowując zasady kultury komunikacji - nie przekroczyć limitu 3 nieobecności na zajęciach (w przypadku przekroczenia 3 nieobecności - kolokwium zaliczeniowe w styczniu 2023 r.) i to z całych zajęć oraz lektury wyznaczonej przez prowadzącego - do 31 pażdziernika przygotować prezentację zaliczeniową o wybranej kampanii z zakresu komunikacji marketingowej (kampanii viralowej) - na zajęciach mieć włączoną kamerę (obowiązkowo) w przypadku zajęć online oraz z uwagą uczestniczyć w zajęciach, nie wykonując jednocześnie działań rozpraszających to uczestnictwo i mogących zakłócić percepcję omawianych na zajęciach treści - w szczególnych przypadkach zdrowotnych lub niepełnosprawności uniemożliwiające lub sprawiające trudność w którymś z elementów zaliczenia należy na początku semestru zgłosić tę sytuację prowadzącemu, zaś problemy bieżące z funkcjonowaniem grup w postaci cotygodniowego krótkiego raportu z zajęć (szablon dostępny od 2 zajęć) - przygotować tekst zgodnie z zasadami dostępności cyfrowej Procentowa część oceny końcowej w rozbiciu za poszczególne zadania. 35% prezentacja multimedialna (obecność aktywna+przygotowanie +omówienie materiału na wybranych zajęciach zgodnie z listą udostępnioną na 1 zajęciach) 15% obecność na zajęciach (15 zajęć po 90 minut) oraz odczytywanie wiadomości z grupy zajęciowej do tego celu stworzonej, w której publikowane są materiały do zajęć 15% przygotowanie materiału video 35% praca pisemna uwzględniająca kryteria dostępności cyfrowej |
|
Typ przedmiotu: | fakultatywny ograniczonego wyboru |
|
Grupa przedmiotów ogólnouczenianych: | nie dotyczy |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie.