Zarządzanie wizerunkiem firmy
Informacje ogólne
Kod przedmiotu: | WH-KU-M-II-1-ZarzWiz |
Kod Erasmus / ISCED: | (brak danych) / (brak danych) |
Nazwa przedmiotu: | Zarządzanie wizerunkiem firmy |
Jednostka: | Wydział Nauk Humanistycznych |
Grupy: | |
Punkty ECTS i inne: |
3.00
|
Język prowadzenia: | polski |
Dyscyplina naukowa, do której odnoszą się efekty uczenia się: | nauki o kulturze i religii |
Poziom przedmiotu: | podstawowy |
Symbol/Symbole kierunkowe efektów uczenia się: | KU2_W09 KU2_U08 KU2_K05 |
Wymagania wstępne: | Nie dotyczy |
Pełny opis: |
Celem zajęć jest przybliżenie studentom zagadnień związanych z zarządzaniem wizerunkiem firmy, budowaniem tożsamości, wizerunku i świadomości marki. Omówione zostaną zagadnienia związane m.in. z wizerunkiem osobistym i wizerunkiem pracodawcy, art brandingiem, strategią budowania marki. |
Efekty kształcenia i opis ECTS: |
KU2_W09 - Zna w pogłębionym stopniu najważniejsze pojęcia, teorie i zasady postępowania zgodnie z obszarem przedmiotowym realizowanego modułu kształcenia KU2_U08 - Potrafi samodzielnie planować i realizować proces dokształcania się i doskonalenia kompetencji zawodowych, a także inspirować i organizować proces uczenia się innych osób, wykorzystując KU2_K05 - Jest gotów do zastosowania wiedzy i umiejętności zdobytych podczas realizacji wybranego modułu kształcenia przy planowaniu swej działalności badawczej i zawodowej, odpowiadając na zapotrzebowania społeczne i kierując się szeroko rozumianym interesem publicznym. |
Metody i kryteria oceniania: |
na ocenę BDB - student zna świetnie zagadnienia dotyczące zarządzania wizerunkiem firmy, ma uporządkowaną wiedzę; na ocenę DB - student zna dobrze zagadnienia dotyczące zarządzania wizerunkiem firmy, ma nieuporządkowaną wiedzę; na ocenę DST - student podstawową wiedzę dotyczącą zagadnień z zakresu zarządzania wizerunkiem firmy, ma nieuporządkowaną wiedzę; pobieżnie zna i częściowo rozumie mechanizmy brandingu. |
Praktyki zawodowe: |
Nie dotyczy. |
Zajęcia w cyklu "Semestr letni 2022/23" (zakończony)
Okres: | 2023-02-01 - 2023-06-30 |
Przejdź do planu
PN WT ŚR CZ KON
PT |
Typ zajęć: |
Konwersatorium, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Kama Pawlicka, Joanna Zajkowska, Magdalena Złocka-Dąbrowska | |
Prowadzący grup: | Kama Pawlicka | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę |
|
E-Learning: | E-Learning |
|
Typ przedmiotu: | obowiązkowy |
|
Grupa przedmiotów ogólnouczenianych: | nie dotyczy |
|
Literatura: |
Olins W., O marce, Instytut Marki Polskiej, Warszawa 2004: rozdziały: I-Dlaczego marki są ważne dla klientów III- Skąd się wzięły marki i co się stało, gdy dojrzały V - Marki na arenie globalnej VI- Dlaczego marki są ważne wewnątrz firm VIII - Branding narodowy IX - Jak zbudować i utrzymać markę Olins W., Podręcznik brandingu, Instytut Marki Polskiej, Warszawa 2009, w tym rozdziały: I - Widoczność marek II - Architektura marki III - Dlaczego i kiedy wprowadzać branding IV - Marka jako bogactwo korporacyjne V - Budowanie programu brandingu Hereźniak M., Marka narodowa, PWE 2011, w tym rozdziały: I - Kraje jako marki II - Marka narodowa a marka korporacyjna V- Jak budować marki narodowe Vi - Budowanie polskiej marki narodowej Healey M., Czym jest branding, ABE Dom Wydawniczy, Warszawa 2009, w tym rozdziały: Czym jest branding? Do kogo należy marka? Proces rozwoju marki Opowieść i marce, doświadczenie i emocje Wartość marki Mistewicz E., Marketing narracyjny, Wydawnictwo Helion, 2011, w tym rozdziały: I - Opowiedz albo nie przeszkadzaj II - Opowiedz mi o swojej firmie III - Opowiedz mi swoją historię Bergh J., Behrer M., Jak kreować marki, które pokocha pokolenie Y? Wydawnictwo Edgard, Warszawa 2012 Stączek M., Storytelling, Wydawnictwo: EdisonTeam.pl, Warszawa 2014 |
Zajęcia w cyklu "Semestr zimowy 2023/24" (zakończony)
Okres: | 2023-10-01 - 2024-01-31 |
Przejdź do planu
PN WT KON
ŚR CZ PT |
Typ zajęć: |
Konwersatorium, 30 godzin
|
|
Koordynatorzy: | Kama Pawlicka, Joanna Zajkowska, Magdalena Złocka-Dąbrowska | |
Prowadzący grup: | Kama Pawlicka | |
Lista studentów: | (nie masz dostępu) | |
Zaliczenie: |
Przedmiot -
Zaliczenie na ocenę
Konwersatorium - Zaliczenie na ocenę |
|
Opis nakładu pracy studenta w ECTS: | 1) Obecność i aktywność na zajęciach 2) Przygotowanie eseju lub prezentacji na zaliczenie zajęć |
|
Typ przedmiotu: | obowiązkowy |
|
Grupa przedmiotów ogólnouczenianych: | nie dotyczy |
|
Wymagania wstępne: |
nie dotyczy. |
Właścicielem praw autorskich jest Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie.